۰
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۷

طلا از روند نزولی دست نکشید

اخبار بانک: سرمایه گذاران در حال بررسی چشم انداز زمان بندی افزایش هزینه‌های استقراض بزرگترین اقتصاد جهان پیش از جلسه این هفته بانک فدرال هستند و طلا در این میان افت هفتگی را حفظ کرد.
طلا از روند نزولی دست نکشید
به گزارش «اخبار بانک»، اونس شمش تحویل فوری با کاهش ۰.۴ درصد به ۱۱۵۳.۶۹ دلار رسید. پیش از آن در ساعت ۱۱:۱۸ صبح به وقت محلی سنگاپور با رقم ۱۱۵۹.۵۷ دلار مبادله شد. روز جمعه این فلز دومین هفته سیر نزولی را پس از افت تا ۱۱۴۷.۷۲ دلار در تاریخ ۱۱ مارس تجربه کرد که کمترین مبلغ از ۱ ماه دسامبر به شمار می‌رود.

دلار هفته گذشته تا بالاترین مبلغ در یک دهه افزایش یافت. این هفته سیاست گذاران جلسه خواهند داشت و محور بحث آنها این است که آیا اقتصاد به اندازه کافی برای تضمین برداشتن لفظ "صبوری در افزایش نرخ بهره" رشد داشته است یا خیر.

بهبود شرایط بازار کار فرصت افزایش نرخ بهره فدرال را بیشتر کرده است و تقاضای سرمایه امن یعنی طلا را پایین آورده است. گزارش اشتغال ۶ ماه مارس نشان داد ماه گذشته در آمریکا ۲۹۵۰۰۰ مورد شغلی اضافه شده و همچنین نرخ بیکاری به کمترین میزان در ۷ سال معادل ۵.۵% درصد کاهش یافته است.

اونس طلای تحویل ماه آوریل در کمکس ۰.۵ درصد افزایش داشت و به ۱۱۵۷.۷۰ دلار رسید.

در بازار دیگر فلزات، نقره تحویل فوری ۰.۲ درصد کاهش داشت و به ۱۵.۶۳۱۸ دلار در هر اونس رسید. پالادیوم اسپات با ۱.۱ درصد کاهش به ۷۸۴.۷۵ دلار در هر اونس رسید که کمترین میزان از ۲۴ فوریه (۷۹۰.۹۰ دلار) است. پلاتین با ۰.۶ درصد کاهش به ۱۱۱۱.۵۰ دلار در هر اونس رسید که کمترین محدوده قیمت از سال ۲۰۰۹ به شمار می-رود.
https://akhbarbank.com/vdcc1iq1.2bqi18laa2.html
تازه ترین اخبار