۰
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶

دومین روز افزایش قیمت جهانی طلا

اخبار بانک: قیمت طلا امروز دوشنبه برای دومین روز متوالی با افزایش روبرو شد که علت اصلی آن انتشار گزارش اخیر وزارت کار آمریکا در خصوص عملکرد اقتصاد این کشور در زمینه اشتغال زایی بوده است.
دومین روز افزایش قیمت جهانی طلا
به گزارش «اخبار بانک»، وزارت کار آمریکا روز جمعه اعلام کرد که اقتصاد این کشور طی ماه مارس تنها ۱۲۶ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است که این بدترین عملکرد در یک سال گذشته به شمار می رود. بر اساس این گزارش انتشار این گزارش موجب شد تا گمانه زنی ها نسبت به تاخیر در تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده بیشتر شود.

قیمت هر اونس طلا امروز دوشنبه با ۰.۶ درصد افزایش به بیش از ۱۲۱۷ دلار رسیده است تا نزدیک به بالاترین سطح در ۳ هفته اخیر برسد.

ایجاد ۱۲۶ هزار فرصت شغلی در ماه مارس در آمریکا کمتر از نیمی از فرصت های شغلی ایجاد شده در ماه فوریه است. اقتصاد آمریکا در ۱۲ ماه گذشته به طور میانگین بالاتر از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است که این مساله از سال ۱۹۹۴ میلادی بی سابقه است.

در حالی که بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو در نشست سپتامبر نرخ بهره را افزایش خواهد داد ولی انتشار گزارش وزارت کار آمریکا موجب افزایش این گمانه زنی شده است که فدرال رزرو این تصمیم را به تاخیر خواهد انداخت.
https://akhbarbank.com/vdcbzsbf.rhb5spiuur.html
تازه ترین اخبار