۰
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱

کاهش درآمد ۶۳ درصدی بیمه "معلم"

بیشترین میزان خسارت پرداختی بیمه معلم در تیرماه ۱۴۰۰ در اختیار حق بیمه «کشتی» با ۹.۴۲۲ میلیارد ریال بوده است.
کاهش درآمد ۶۳ درصدی بیمه "معلم"
به گزارش اخباربانک، شرکت بیمه معلم در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری از محل فروش حق بیمه ۳.۰۶۵ میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۶۹ درصد افزایش داشته و شرکت در این ماه تراز منفی ۷۳ درصدی را ثبت کرده است.

بر پایه این گزارش، بیمه معلم در تیرماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرده نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۶۳ درصد اُفت را تجربه کرده و همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۶۹ درصدی را از آن خودکرده است.

بیشترین میزان درآمدی که "ومعلم" در تیرماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «ثالث - اجباری» با ۱.۰۳۱.۱۵۳ میلیون ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «درمان» به خود اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش، بیمه معلم در تیرماه سال ۱۴۰۰ میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۱۱.۱۸۳.۱۴۴ میلیون ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز میزان پرداختی این شرکت بیمه‌ای بالغ‌بر ۱۵.۸۸۷.۹۴۷ میلیون ریال گزارش شده، همچنین بیشترین میزان خسارت پرداختی در تیرماه ۱۴۰۰ در اختیار حق بیمه «کشتی» با ۹.۴۲۲ میلیارد ریال بوده است.
 
https://akhbarbank.com/vdchwmn6.23nzmdftt2.html
تازه ترین اخبار