۰
۴
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۳

افتتاح حساب کوتاه مدت ۲۰ درصدی در بانک خصوصی

یکی از بانکهای بزرگ خصوصی که ادغام آن در شبکه بانکی مطرح شده است، به تازگی شرایط افتتاح حساب کوتاه مدت ۲۰ درصدی را برای مشتریان خود فراهم آورده است.
افتتاح حساب کوتاه مدت ۲۰ درصدی در بانک خصوصی
 به گزارش خبرنگار اخبار بانک، یکی از بانک های بزرگ خصوصی که اخیراً صحبت‌هایی مبنی بر ادغام آن در شبکه بانکی مطرح شده است به تازگی از طرح جدید رونمایی کرده است.

 در این طرح مشتریان جدید این بانک می تواند با آورده بیش از یکصد میلیون تومان حساب کوتاه مدت روزشمار ۲۰ درصدی افتتاح کنند.

نکته جالب این نوع حساب این است که مشتری در هر زمان می تواند عملیات واریز و برداشت را از طریق کارت های عضو شبکه شتاب انجام دهد و هیچ محدودیتی برای آن متصور نمی‌شود.

 این در حالی است که بانک مرکزی چند روز قبل در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که هیچ بانک و موسسه حق ندارد سود سپرده ها را افزایش دهد.

 بانک مرکزی تنها برای حسابهای بلند مدت یکساله که در دهه اول شهریور ماه سال گذشته با نرخ های بیش از ۱۵ درصد افتتاح شده بود مجوز پرداخت سود با همان های قبلی برای مدت یک ماه صادر کرد.

بنظر می رسد بانک ها و موسسات اعتباری از این اطلاعیه بانک مرکزی اینگونه برداشت نموده اند که می‌تواند به جهت جذب نقدینگی نرخ سود سپرده های خود را افزایش دهند.
https://akhbarbank.com/vdccsmqe.2bqim8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
سیاح
Iran, Islamic Republic of
من که دیگه پول تو بانک نمیذارم. توتشک و بالش پول قایم میکنم.به بانک اعتماد ندادم. شوهرم هرچه پول میده توبالش میذارم.بذار بانک ها ورشکست بشن
حمید
Iran, Islamic Republic of
اینده داره22میده بقیه هم همینطور
Netherlands
خوب است .اما کدام بانک من میخوام انجام بدهم . لطفا. ممنون
Iran, Islamic Republic of
کار که نیست . دلار که نمیشه خرید . طلا هم همینطور . تولید هم که تعطیله . نرخ سود هم که نباید بالا بره . پس ملت چیکار کنند ؟!!!!
میشه بگید برنامه شما برای خروج از این بحران چیه ؟!!!!
ببخشید نباید بگیم بحران . اینا همه تهدیده .
واقعا شما ملت رو چی فرض کردید ؟!!!!
تازه ترین اخبار