۰
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۵
رئیس هیأت مدیره بانک آینده:

بانك آينده مرحله نهائی عضویت در فرابورس را طي مي كند

رئیس هیأت مدیره بانک آینده گفت: بانک آینده با يك ميليون و 600 هزار مشتري مشتری و با بیش از 17 هزار سهامدار که در سال جاری به ثبت رسیده است، مرحله نهائی عضویت خود در شبکه فرابورس را طی می​‌كند.
بانك آينده مرحله نهائی عضویت در فرابورس را طي مي كند
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، قاسم بختیاری فر با بيان اين مطلب اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سیاست​های کلی "اقتصاد مقاومتی" از طرف رهبر معظم انقلاب، برای بانک آینده به عنوان یکی از اعضای نظام بانکی کشور ضروری است که در راستای تحقق بند ۹ سیاست​های مذکور، در جهت اصلاح و تقویت نظام مالی کشور با هدف پاسخگویی به نیازهای اقتصاد ملی، ایجاد ثبات در اقتصاد ملی و پیشگامی در تقویت بخش​های واقعی اقتصاد، حرکت و تلاش نماید.

رئیس هیأت مدیره بانک آینده درباره فعالیت بانک آینده گفت: بانک مرکزی نظراتی در مورد چند بانک و مؤسسه اعتباری داشته​اند که در ارتباط با بانک آینده، نیز هماهنگی‌های لازم با مدیران و مسئولان محترم بانک مذکور انجام شد. 

وي اظهار اميدواري كرد با توجه به ابلاغ سیاست​های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری و لزوم انسجام نظام بانکی و تواناترشدن هر چه بیشتر بانک​ها برای نقش​آفرینی در اقتصاد و توسعه ملی، بانك آينده بتواند، نقش فعال​تری با همکاری سایر بانک​ها، در جهت تحقق منویات معظم​له داشته باشد.
https://akhbarbank.com/vdcjmae8.uqevxzsffu.html
تازه ترین اخبار