۰
۱
عضو کمیسیون برنامه و بودجه از بررسی و تصویب بودجه در سه ماه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در این مدت دولت از ارکان بودجه سال ۱۴۰۱ استفاده می‌کند.
به گزارش اخباربانک به نقل از اقتصاد آنلاین، جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه دولت بودجه را بعد از برنامه هفتم توسعه به مجلس می‎آورد، گفت: احتمالا بودجه در سه ماه اول سال ۱۴۰۲ بررسی و تصویب شود و در این مدت به دولت مجوز داده شد تا از ارکان بودجه سال ۱۴۰۱ استفاده کند.

وی افزود: در خصوص مسائل اقتصادی و حذف ارز ترجیحی و مسائل مربوط به کالابرگ نیز مجلس قانون شفافی را تصویب کرد که دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را بردارد و از آن سمت کالابرگ را تضمین کند که قسمت اول کار انجام شد.

کوچکی نژاد ادامه داد: دولت قول داد در عرض دو ماه کالابرگ ارائه دهد اما ۹ ماه گذشته و هنوز کالابرگ یا کارت الکترونیکی به مردم ارائه نشده و منابعی که به مردم داده می‌شود پاسخگوی تورم و افزایش قیمت‌ها نیست. ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان یارانه، سفره مردم را رنگین نمی‌کند.

براساس این گزارش، پیش از این هم حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از احتمال تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲ به صورت چند دوازدهم و تصویب و بررسی لایحه بودجه در بهار سال آینده خبر داده بود.
https://akhbarbank.com/vdcdks0j.yt0jz6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
تورم با این ایده های هشت من نه شاهی کنترل نمیشه هدف از تصویب بودجه در خود سال ۱۴۰۲ یعنی بار روانی تورم را می خواهند مهار کنند
تازه ترین اخبار