۰
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰

صورت‌های مالی سال 1399 شرکت سمگا به تصویب رسید

صورت های مالی منتهی به 30 اسفند 1399 شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران "سمگا" به تصویب سهامداران رسید.
صورت‌های مالی سال 1399 شرکت سمگا به تصویب رسید
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده منتهی به 30 اسفند 1399 با حضور اعضای هیات مدیره و اکثریت سهامداران برگزار شد و شماری از سهامداران نیز به صورت آنلاین در این جلسه شرکت کردند.

مدیرعامل شرکت سمگا در این جلسه گزارشی از عملکرد هیات مدیره شرکت در سال 1399 به مجمع عمومی ارائه کرد و گفت: سرمایه شرکت سمگا در سال 99 از 3000 میلیارد ریال به 4500 میلیارد ریال افزایش یافت.

اسفندیار حیدری‌پور به وضعیت ساختار مالی و صورت وضعیت مالی شرکت نیز اشاره کرد و افزود: دارایی‌های شرکت سمگا از 9000 میلیارد ریال در سال 96 به 23 هزار میلیارد ریال در سال 99 افزایش یافته و میزان بدهی‌های شرکت نصف شده است.

وی با بیان اینکه در سال 99 زیان تلفیقی عملیاتی را به سود تلفیقی عملیاتی تبدیل کردیم، گفت: سود خالص تلفیقی سمگا در سال 99 نسبت به سال 98 حدود 361 درصد افزایش یافته است.

حیدری‌پور همچنین به عملکرد شرکت سمگا در بخش پروژه‌ها  اشاره کرد و گفت: هر چند شیوع ویروس کرونا، اجرای پروژه‌ها را با تاخیر مواجه کرد اما برخی از پروژه‌های در دست اجرای سمگا در حوزه گردشگری،  در سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد.

این گزارش حاکیست: در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سمگا نیز که با حضور بیش از 60 درصد سهامداران برگزار شد، اصلاح ماده 42 اساسنامه شرکت مبنی بر کاهش میزان پاداش هیات مدیره از 5 درصد به 3 درصد، به عنوان یک الزام قانونی به رای گذاشته شد که با رای اکثریت سهامداران تصویب شد.
https://akhbarbank.com/vdcfy0dc.w6dyjagiiw.html
تازه ترین اخبار