۰
مرکز مبادلات ارزی در بیست و یکم آبان ماه ، تعداد117فقره سفارش را به ثبت رساند.
تعداد ثبت سفارش در مرکز مبادلات ارزی در مرز 7 هزار فقره
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، با محاسبه عملکرد روزهای پیشین، تعداد ثبت سفارش های پذیرفته شده در این مرکز به رقم ۶۹۶۰ فقره رسیده است.

در حال حاضر نیز از اولویت سه تا اولویت هفتم در مرکز پوشش داده می‌شود، در برخی ارزها مازاد تقاضا و در برخی ارزها مازاد عرضه وجود دارد که با هدایت واردکنندگان به کشورهای طرف عمده تجاری همانند هند، کره، چین و ترکیه و غیره منابع قابل عرضه توسط مرکز تا سه برابر می‌تواند افزایش یابد.

به گفته سخنگوی مرکز مبادلات ارزی برنامه های جدید مرکز مبادلات ارزی هنوز نهایی نشده است و برای فاز سوم امور مشخصی مدنظر است که می توان به برنامه های پوشش بیشتر تقاضاها اشاره کرد.

صمد کریمی درباره وضعیت نرخ ارز گفت: نرخ ارز متغیر و پویاست و عوامل موثر بر آن مشخص است و می‌توان برای دوره‌های زمانی خاص پیش‌بینی ‌هایی برای آن انجام داد و تا پایان سال جاری نوسانات نرخ ارز در مرکز محدود خواهد بود.

او اظهار کرد: متقاضیان باید توجه داشته باشند که میزان عرضه بر اساس منابع اختصاص یافته توسط شرکت‌های مشمول ماده ۲۷قانون بودجه سال ۹۱ و صندوق توسعه ملی است که امیدواریم در آینده با ورود عرضه‌کنندگان جدید منابع تقویت شوند.
https://akhbarbank.com/vdcd.j052yt09fa26y.html
تازه ترین اخبار