۰
۳
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: بر اساس گزارشاتی که مردم ارسال کرده‌اند مدیر یکی از بانک‌های تجارت تا بیش از ۷۰۰ میلیون حقوق دریافت می‌کرده است.
دریافت حقوق ۷۰۰ میلیونی یکی از مدیران بانک تجارت!
به گزارش اخبار بانک، امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه بامفاسد اقتصادی مجلس در مصاحبه با رادیو گفت و گو با بیان اینکه فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس با ۱۴۱ عضو فعالیت خود را از ابتدی مجلس آغاز کرد، گفت: این فراکسیون قدرتمندانه و بدون توجه به گرایش‌های سیاسی با هرگونه فساد برخورد می‌کند، در این حوزه مردم و خبرگان جامعه اطلاعات درباره فساد در بخش‌های مختلف را به این فراکسیون می‌دهند.

وی افزود: یکی از گزارشاتی که به این فراکسیون رسیده است در مورد گمرک بود که توسط کارشناس این دستگاه در اختیار ما قرار گرفت که نتیجه آن تحول در گمرک بود و جلوی قاچاق ۳۴ هزار خودرو گرفته شد و مجرمین هم بازداشت شدند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه سامانه‌ای که در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی ایجاد شده، بسیار اثرگذار است، اشاره کرد: از نیرو‌های امنیتی و انتظامی درخواست داریم در این حوزه ورود و فراکسیون را همراهی کنند، در این بین کارشناسان فراکسیون و همچنین کمیسیون اصل ۹۰ با عملکرد دقیق، با فساد در بخش‌های دیگر مبارزه کنند.

وی از نقش گزارشات مردمی در راه مبارزه با فساد گفت و اظهار کرد: گزارشاتی که توسط مردم به فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌رسد به دادستانی اعلام می‌شود و با پیگیری آن‌ها با فساد برخورد می‌شود. در حقیقت مردم از طریق سامانه فراکسیون مبارزه با مفاسد، فساد در دستگاه‌هایی که بیت المال در آن‌ها حیف و میل می‌شود را گزارش می‌دهند.

خجسته درباره گزارشات مردمی درباره حقوق‌های نجومی بیان کرد: بر اساس گزارشاتی که مردم ارسال کرده اند مدیر یکی از بانک‌های تجارت تا بیش از ۷۰۰ میلیون حقوق دریافت می‌کرده است که ورود کردیم و دیدیم صحت دارد و لذا با آن برخورد کردیم. همچنین گزارشاتی از دریافت حقوق‌های ۸۰ تا ۱۰۰ میلیونی برخی مدیران دریافت کرده ایم که با آن‌ها نیز برخورد کردیم.

پایگاه خبری اخبار بانک: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

توضیحات بانک تجارت؛

روابط عمومی بانک تجارت در توضیحاتی پیرامون خبر پخش شده در برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت و گو مورخ پنجم آبان ماه ۹۷ ساعت ۱۹، که به موضوع دریافت حقوق نامتعارف یکی از مدیران سابق این بانک اشاره شد، اعلام کرد:

- در گفت و گو با جناب آقای امیرخجسته ریاست محترم فراکسیون مبارزه با مفاسداقتصادی مجلس به رقم حقوق دریافتی ۷۱۰ میلیون تومانی مدیرعامل سابق بانک تجارت اشاره شد که این رقم فاقد مستندات موثق بوده است.
- موضوع مطرح شده در این گفت و گو مربوط به خبری است که در سال ۹۵ از سوی برخی رسانه ها منتشر شد و در بازه زمانی مذکور علاوه بر ارائه مستندات لازم به مراجع ذی صلاح ، این بانک به منظور تنویر اذهان عمومی و اطلاع رسانی شفاف به ذینفعان، توضیحات کاملی را در این خصوص از طریق رسانه های عمومی و پایگاه رسمی در تاریخ ۱۳۹۵.۰۳.۳۰ منتشر نموده است.
بانک تجارت به عنوان امانتدار به مشتریان و سهامداران خود اطمینان می دهد که در شرایط حساس کنونی اقتصاد کشور که بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام و همبستگی است همچنان به عهد خود با مشتریان و ذینفعان پایبند بوده و در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی قدم بر می دارد.
 
https://akhbarbank.com/vdcjhvem.uqexyzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
این بانک اخیرا زیان 11 هزار میلیارد تومانیدخود را بطور رسمی به بورس اعلام کرده و این در حالی است که در این چند سال هم که زیان داشته مدیرانش هر ساله پاداش معادل 6 ماه حقوق هر مدیر بابت تصویب تراز زیان دار گرفته اند واقعا این نوع بانکداری غارت را به عنوان یک بانکداری پست مدرن باید به جهان معرفی کرد
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
اخبار یانک علت ضرر دهی متوجه شدید نه دادن سود بالا قبول کنید سپرده کذاری چرخش اقتصاد وتولید است ورشکستی وضرردهی است
سپرده گذار بیچاره ضررگر
Iran, Islamic Republic of
عامل ضرر دهی حقوق بالا وریخت وپاش واختلاس ورسیدگی نکردن بانک مرکزی وام های کلان بی برگشت ..و...
تازه ترین اخبار