۰
۴
اخبار بانک: دولت بودجه ۸ بانک دولتی و یک بانک بورسی با درآمد ۸۵ هزار میلیارد تومانی به همراه ۹ سازمان و شرکت زیانده را در لایحه بودجه سال آینده مشخص کرد.
بودجه ۸ بانک دولتی و یک بانک بورسی برای سال 97 مشخص شد
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، در لابه لای جداول و پیوست های لایحه بودجه سال آینده که دیروز توسط روحانی به مجلس تقدیم شد ، بخش مربوط به بودجه شرکت‌ها، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت از نکات جالبی برخوردار بود.

براساس این گزارش، در این بخش نام 8 بانک دولتی و شامل بانک مرکزی ، بانک های کشاورزی ، سپه، صنعت و معدن، مسکن ، ملی ، توسعه صادرات و توسعه تعاون به همراه بانک حاضر در بورس پست بانک دیده می شد که طبق قانون اصل 44 از سال 89 در بورس یافته و قرار بوده 49 درصد سهام آن واگذار شود که تاکنون رخ نداده است.

با این اوصاف ، دولت برای این تعداد بانک درآمد و هزینه 84.5 و 82 هزار میلیارد تومانی طی سال آینده لحاظ کرده است. همچنین مالیات ، 50 درصد سود ویژه و سود تقسیمی بانک های فوق به ترتیب 624 و 1.2 هزار میلیارد و 12 میلیارد تومان خواهد بود.

در این میان ، مختصات پست بانک با سرمایه اسمی 323 میلیارد تومانی نشان می دهد "وپست" ضمن تحقق درآمد و هزینه 1.37 و 1.3 هزار میلیارد تومانی، باید سهم دولت از سود 250 میلیارد تومانی را هم پوشش دهد.

همچنین دولت برای بودجه شرکت های زیانده و شامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، راهداری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شرکت مادر تخصصی کشاورزی ، شهرک های کشاورزی و سازمان هدفمندی یارانه ها ، درآمد و هزینه  3.5 و 6.1 هزار میلیارد تومانی دیده است.

https://akhbarbank.com/vdcd550k.yt09n6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
صدا و سیما و زیان دهی؟؟؟!!! پس این همه درآمد تبلیغات چه میشود؟ مگه میشه؟ مگه داریم ؟
محسن
یفیش صدا سیما هم رو اب برق میاد هنوز،زیانده ما که برنامهاشم نمیبینیم
تعداد زیادی از بانک ها بیش از یکسال است که نمادشان بسته است در حالی که مدیران ان انواع پاداشدهای تراز و غیره را دریافت کرده اند
خوب به سلامتي مشكل سپرده گذاران كاسپين هم حل شد و ديگه به دست فراموشي سپرده شد.سودها كسر شد، اصل پول ها مشخص نشد. از بين دو حسابي كه داشتم تا به حال ٦ حساب به لطف دوستان استخراج شده با كلماتي مثل مسدود كامل ، مسدود محدود، بسته و.... آشنا شديم كه خود كارمندان موسسه هم تفاوت آن هارو نميدونن. ميگن وام داشتيد ميگيم نه ميگن پس ضامن بوديد ميگيم نه و در. نهايت با يك تاسف ساده سرپوشي بر ببچارگي و بد بختي ما گذاشته و با يك لبخند تمسخر آميز ما رو به سخره مي گيرند و ما ممنونيم از اين نظام بانكي و كنترل دقيقي كه صورت گرفته و چه ساده ميگوييم باز خوبه يك مقدار از پول يك عمر زحمتمونو گرفتيم. ممنون از سايت اخبار بانك
تازه ترین اخبار