۰
۳
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۴
از تیر ۹۵ تا زمان نامعلوم :

سریال توقف نماد بانک صادرات ادامه دارد/ سهامداران باز هم صبور باشند

اخبار بانک: توقف نماد بیش از ۱۲ ماه بانک صادرات به دلیل عدم ارایه برخی گزارش های لازم ادامه خواهد داشت و احتمالا" به بعد از برگزاری مجمع موکول خواهد شد که زمان آن هنوز معلوم نیست.
سریال توقف نماد بانک صادرات ادامه دارد/ سهامداران باز هم صبور باشند
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، در حالی توقف نماد بانک صادرات از تیر سال گذشته تاکنون ادامه دارد و بلوکه شدن سرمایه های سهامداران وارد دومین سال شده که این بانک بر خلاف بانک های مشمول اصل 44 ملت و تجارت ، مجمع سالانه 31 تیر را لغو کرده و زمانی هم برای نوبت دوم تعیین نکرده است.

در این میان "وبصادر" بعد از هفته ها تاخیر ، اخیرا" اقدام به انتشار گزارش عملکرد 12 ماهه حسابرسی نشده سال مالی قبل کرده که طی آن به ازای هر سهم 23 تومان زیان محقق شده است.

این گزارش در شرایطی باید توسط حسابرس بررسی شود که برخی سهامداران بانک صادرات، خواهان روشن شدن این موضوع بودند که چه زمانی نماد ان باز می شود؟

پیگیری های بورس پرس از پاسخ به این سئوال نشان داد که با توجه به عدم ارایه گزارش حسابرسی شده 12 ماه قبل و همچنین لزوم ارایه گزارش عملکرد 3 ماه اول سال و پیش بینی 3 ماهه، توقف نماد باز هم ادامه خواهد داشت و احتمالا" به بعد از برگزاری مجمع عادی به طور فوق العاده موکول خواهد شد که زمان آن هنوز معلوم نیست.

این درحالی است که یک مقام مسئول درباره مانع اصلی بازگشایی نماد بانک صادرات گفته بود: در این رابطه احتمالا" مواردی بوده و هست که باید توسط هیات مدیره توضیح داده شود. اما یکی از برنامه های هیات مدیره این است که تا قبل از بازگشایی نماد بانک صادرات، نتیجه رایزنی های مربوط به شناسایی سود برای مطالبات 20 هزار میلیارد تومانی از دولت نهایی و مصوبه هیات دولت اخذ شود.

همچنین احمد انارکی نماینده مجلس 19 تیر با اعلام بازگشایی نماد بانک صادرات در آینده ایی نزدیک به سهامداران توصیه کرده بود تصمیم به نقل و انتقال نگیرند زیرا بعد از زمانی مشخص، شاهد صعود قیمت خواهند بود.

با این اوصاف ، سهامداران بزرگترین بانک بورس اما رکورد دار توقف نماد ، باید باز هم صبوری در پیش گیرند و منتظر تصمیم مدیران آن باشند که تا به امروز نشان داده اند علاقه ایی به بازگشت به تابلوی معاملات ندارند.

https://akhbarbank.com/vdch6vnm.23nkzdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
سهامدار
مشخصه که زیان داده اونم زياد
کارمند
با وجود این بانک صادرات بهترین است اما تو ای آقا هیچ چیز بهتر از انسانیت نیست
سکه
بابا پولمو بدین برم بدم دست پیرزن کور بهتر تا صادرات
تازه ترین اخبار