۰
اخبار بانک: در پی اعلام بازگشایی نماد دو بانک دیگر و بهبود اوضاع برخی گروه ها، کارگزاری آبان شرایط شرکتهای صنایع بانکی، خودرو،حمل و نقل، شیمیایی، پالایشگاهی، روانکار، فلزات و معدنی، غذایی و سیمانی در هفته جاری را پیش بینی کرد.
پیش بینی شرایط کلی سهام ۹ صنعت بورسی در هفته جاری
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، کارگزاری آبان درباره شرایط صنایع و شرکت های مهم در هفته جاری ، پیش بینی کرد با توجه به انتشار گزارش 9 ماهه بانک تجارت، احتمالا شاهد بازگشایی منفی این نماد طی هفته پیش رو باشیم که می تواند معاملات منفی مجدد گروه بانکی و اکثر گروه های بزرگ را درپی داشته باشد.

به نظر می رسد گروه قطعه ساز همچنان از اقبال مناسبی برخوردار باشند که در این بین نمادهای "خاهن، خنصیر و خچرخش" پرتقاضاتر خواهند بود.

همچنین انتظار می رود این هفته نیز گروه حمل و نقل پرتقاضا ظاهر شوند و نمادهای "حسیر، حتوکا، حفارس و حپترو" معاملات مثبت تری را تجربه کنند.

با توجه به تضعیف دلار در بازارهای جهانی، رشد قیمت نفت و ادامه رشد قیمت فلزات پایه در بازارهای بین المللی، به نظر گروه های شیمیایی، پالایشگاهی، روانکارها، فلزات و معدنی ها همچنان پرتقاضا و در کانون توجه فعالین بازار قرار گیرند و احتمالا نمادهای "شتوکا، شفارس، شسینا، شفارا، شلعاب، شپاکسا، شپترو، پترول، شرانل و شسپا، فباهنر، فرآور، کبافق، کاما، فسرب، فنوال و فخاس" همچنان معاملاتی مثبت تری را تجربه کنند.

در این بین گزارش های مناسب اکثر نمادهای گروه های فلزی و معدنی و برخی تک نمادها مزید بر علت خواهد بود.

با توجه به دعوت نامه تشکیل کمیسون های اقتصادی هیئت دولت در 11 بهمن که روز مهمی برای سرمایه گذارانی است که منتظر خبرهای صندوق های فروشگاهی هستند، انتظار می رود نماد" مرقام" در هفته پیش رو همچنان پرتقاضا و مثبت ظاهر گردد.

احتمالا گروه غذایی نیز پرتقاضا ظاهر شده و نمادهای "غالبر، غشهد، غشان، غگل، غدیس و تلیسه" معاملاتی مثبت را تجربه کرده و نماد تازه وارد "غگلپا" با صف خرید پرحجم و عرضه های محدود دنبال شود.

در اخبار مربوط به گروه سیمانی ، قائم‌مقام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و نایب رییس انجمن کارفرمایان صنعت سیمان از توافق در خصوص برقراری مجدد صادرات سیمان ایران به کشور عراق خبر داد. به نظر می رسد گروه سیمانی با توجه به انتشار این خبر، معاملاتی پرتقاضا و مثبت را تجربه کنند.

https://akhbarbank.com/vdcexz8n.jh87pi9bbj.html
تازه ترین اخبار