۰
۳
اخبار بانک: جمعي از برگزيدگان كنگره شعر اشراق در مركز فرهنگي دفتر تبليغات اسلامي در شهر مقدس قم با مديرعامل موسسه اعتباري ملل ديدار كردند.
ديدار برگزيدگان كنگره شعر اشراق با مديرعامل موسسه اعتباري ملل
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، جمعي از برگزيدگان كنگره شعر اشراق(شعراي طلاب برگزيده كشور) در روز سه شنبه هفت دی۹۵ در مركز فرهنگي دفتر تبليغات اسلامي در شهر مقدس قم با مديرعامل موسسه اعتباري ملل ديدار كردند.

اين شاعران که در ايام اربعين با حمايت مالي موسسه اعتباري ملل به زيارت نجف اشرف و كربلاي معلي مشرف شده بودند ابتدا خاطرات خود را از این سفرتعریف کردند و از حال و هوایي كه اين سفر معنوي براي آنها فراهم كرده بود مطالبي را بيان نمودند و از اينكه موسسه اين امكان را براي آنها فراهم ساخت تا بتوانند در ايام اربعين به زيارت عتبات عالیات مشرف شوند تقدير و تشكر کردند.

در اين ديدار دكتر حسني مدير مركز فرهنگي دفتر تبليغات اسلامي قم در خصوص فعاليت هاي هنري مركز مطالبي را ارائه کرد و از حجت الاسلام سید امین جوادی در خصوص فعاليت‌ها و جشنواره‌هاي مختلفي كه توسط این مرکز برگزار مي شود تقاضاي مساعدت کردند. وپيشنهاد شد خاطرات و شعرهایي كه در طول سفر يا بعد از آن از حال و هواي اربعين سروده شده است در قالب شعر اربعين جمع آوري و چاپ شود.

در این دیدار مدير عامل موسسه اعتباری ملل ابتدا براي زائرينی که در ايام اربعين توفیق زيارت كربلاي معلي، نجف اشرف، كاظمين و سامرا را داشتند آرزوي قبولي زيارت و طاعات و عبادات كرده و از اينكه خداوند متعال و حضرت امام حسين (ع) اين توفيق را نصيب موسسه نمود تا بتواند ميزباني شايسته براي شاعران برگزيده شعر اشراق باشد شكرگزاري نمود و افزود: از اينكه خادم شما بوديم خوشحاليم. انسان بايد از اين سفرها درس بگيرد و درسي كه زائرين از پياده روي اربعين مي گيرند عشق مردم به حضرت اباعبدا... الحسين(ع) و ائمه اطهار است كه با تمام وجود قابل حس و لمس كردن است؛ عشقي كه نه قابل گفتن است نه به تصوير كشيدن.

جوادی ضمن آرزوي توفيق و سربلندي براي همه حاضرين، در خصوص مشاركت موسسه در برنامه هاي مركز گفت که این مرکز درخواست خود را مکتوب ارسال کنند تا پس از بررسي اقدامات لازم برای این کار فراهم شود.

در پايان اين ديدار لوح تقديري كه توسط زائرين كربلاي معلي و نجف اشرف تهيه و به امضاء ایشان رسيده بود به رسم یادبود و سپاسگذاری تقديم مديرعامل موسسه اعتباری ملل گرديد.

لازم به ذکر است در این دیدار سید مرتضی بكاء عضو هيات مديره و معاون فناوري اطلاعات و مهدی ابهري معاون اداري و توسعه منابع انساني مدير عامل موسسه را همراهي مي‌كردند.
https://akhbarbank.com/vdcce1q0.2bqos8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
حاشیه نشین
Iran, Islamic Republic of
ای کاش این آقای دكتر حسني مدير مركز فرهنگي دفتر تبليغات اسلامي قم،تو حاشیه شهر دنبال فرهنگ بود
شاعر
Iran, Islamic Republic of
طلاب عزیز شعر خوبه ولی ای کاش توی خونه فقرای محروم حاشیه شهرها شعر میسرودین اونوقت به جای تقدیر ...شرمنده میشدین.
هی
تا پول داری رفیقتم عاشق بند کیفتم
اشراق
Iran, Islamic Republic of
جمعي از برگزيدگان كنگره شعر اشـــــراف
تازه ترین اخبار