۰
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
بانکی که هنوز بانک نیست؛

30 ماه استفاده از تغییر تابلو های بانک مهراقتصاد گذشت

با وجود گذشت بیش از 30 ماه از تغییر تابلو های بانک مهر اقتصاد می توان گفت این بانک هنوز بانک نشده است!
30 ماه استفاده از تغییر تابلو های بانک مهراقتصاد گذشت
به گزارش اخبار بانک، موسسه مالی و اعتباری مهر بسیجیان که بعد ها به نام موسسه مالی و اعتباری مهر تغییر نام داد هنوز به طور کامل پروسه بانک شدن را طی نکرده است.
این بانک در شرف تاسیس در اواسط سال ۹۲ اقدام به تغییر تابلو های خود کرد و عبارت موسسه مالی و اعتباری را از تابلو ها برداشت و "بانک" را جایگزین آن کرد.
مسئولان بانک مرکزی همواره به این نکته تاکید دارند که شهروندان به جهت دانستن اسامی بانک ها و موسسات مالی و اعبتاری مجاز به سایت این نهاد مراجعه کنند با توجه به نبود نام این بانک در سایت بعید به نظر می رسد این تغییر تابلو با اجازه بانک مرکزی صورت گرفته باشد.
در آن روها البته مسئولان بانک مرکزی که تصور می شد با این موضوع برخورد کنند واکنش خاصی نداشته و در برابر این اقدام خودسرانه سکوت کردند.
مسئولان و کارکنان بانک مهر اقتصاد نیز در ۵ سال گذشته همواره از عبارت "بزودی بانک می شویم و یا کارهای اداری آن در حال انجام است" پاسخ مشتریان را می دهند اما هیچ خبری از بانک شدن صد در صدی نیست.
مشخص نیست علت دقیق عدم اعطای مجوز به بانک در شرف تاسیس مهر اقتصاد چیست و آیا مشتریان باید تاکی انتظار مجوز رسمی و عضویت در شبکه شتاب را بکشند.
هنوز پاسخ شفاف و روشنی نه از سوی بانک مرکزی و نه از سوی بانک مهر اقتصاد درباره این سوال داده نشده است.
https://akhbarbank.com/vdcawuny.49neu15kk4.html
تازه ترین اخبار