۰
۱۴
اخبار بانک: اینترنت بانک قوامین علیرغم تبلیغات گسترده هنوز امکان انتقال وجه بین بانکی را ندارد.
اینترنت بانک قوامین انتقال وجه ساتنا و پایا ندارد
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، بانک قوامین چند سالی است که به جمع بانک های مجوز دار پیوسته است و هم اکنون دارای بیش از 800 شعبه در سراسر کشور می باشد. این بانک از اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری اقدام به راه اندازی بانکداری الکترونیکی به جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مشتریان خود کرده است. ارائه سامانه همراه بانک، ارائه دستگاه های پوز فروشگاهی، تلفن بانک و اینترنت بانک از جمله خدماتی است که این بانک در مدت کمی توانسته به مشتریان خود ارائه کند. بانک قوامین در تبلیغات محیطی فعال بوده و هم اکنون یکی از بیشترین مواردی که در تبلیغات محیطی این بانک به چشم می خورد خدمات همراه بانک و اینترنت بانک است و شعار تبلیغاتی به جریانی نو بپیوندید در این تبلیغات دیده می شود. اما علیرغم این تبلیغات بسیار، خدمات اینترنت بانک و همراه بانک قوامین هنوز امکان انتقال وجه بین بانکی از طریق سامانه های ساتنا و پایا را ندارد. البته سامانه های همراه بانک و اینترنت بانک قوامین گزینه انتقال وجه از طریق کارت به کارت های بانک های دیگر را دارند. هم اکنون تقریبا تمام بانک ها خدمت انتقال وجه بین بانکی پایا و ساتنا را در اینترنت بانک بارگذاری و در اختیار مشتریان خود قرار داده اند.
https://akhbarbank.com/vdcgnz9w.ak9yz4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
قوامین
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مسئولان ارشد بانک قوامین!!!!!!!!!!!!!!!!
تا جایی که ما خبر داریم قراره زمانی که سایر بانکها امکانات جدید و بروز ایلکترونیکی بیارن قوامین ساتنا و پایا بیاره
از نظر فناوری اطلاعات بانک ضعیفیه.
مشتری
من مشتری شعبه اونا هستم خدا وکلیی پرسنل خوبی دارن ولی خیلی کند هستن سرعت پایینی دارن پرسنل
شهروند
داداش بيچاره انگيزه تند كاركردن ندارن توبانك حقوقي بهشون نميدن شما باشي حال وحوصله تندكاركردن رو داري؟
شهروند
اینترنت بانکش واقعا از همه بانک ها بدتره
فقط کافیه اینترنت بانک پاسارگاد رو یک بار تجربه کنین
نا معنی واقعی اینترنت بانک رو متوجه بشین
همه
United States
با قوامین به بانک دیگه ای نیاز پیدا نمی‌کنیم.
علی
Romania
واقعا که مسخره است، برای انتقال بیشتر از 3 میلیون باید پاشی تا شعبه بری.
افتضاح
فرخ
Iran, Islamic Republic of
از اینکه خودتان هم به صراحت وراحتی خیال می گویید انتقال وجه سانتا و پایا را نداریم خیلی متاسفم اجازه بدهید عوض همه من خجالت بکشم شما راحت باشید در این دور و زمانه ای که حتی بانکهای کوچک نیز در کشورهای مختلف این امکان را دارند.
رمون سلیم
Iraq
تبباد
محمد
من رفتم بانک گفتن انتقال پایا تا پونزده میلیون انجام میشه الان میبینم نمیشه
محمد
من حضوری رفتم بانک قوامین و گفتم چرا اینترنت بانک من گزینه پایا و ساتنا رو نداره؟ گفتن خب حتما درخواست ندادی! گفتم مگه میشه؟ پس چرا پسوردش رو بهم دادین؟ گفتن خب دوباره این فرمها رو پر کن تا فعالش کنیم. فرمهاش رو پر کردم همه تیکهاش رو هم علامت زدم هنوز نرسیده خونه دیدم 2000 تومان ازم کم شد. اومدم امتحان کردم دیدم فقط پسوردم رو عوض کردن هیچ اثری از پایا و ساتنا هم نبود!!! الان شما میگید من چیکار کنم؟
ملکی
زمان دقیق فعال سازی سامانه پایا را اعلام بفرمایید.ماه گذشته با مشکلات فراوانی مواجه شدم....
آرش
Iran, Islamic Republic of
همین الان رفتم اینترنت بانک قوامین ببینم بالاخره به فناوری قدیمی ساتنا و پایا نائل شدن یا نه که دیدم اصلا سایتشون به کل باز نمیشه. از ته دل براتون آرزوی موفقیت رو دارم
عبدالنظام
Iran, Islamic Republic of
سلام. اینترنت بانک قوامین هنوز آپشن ساتنا و پایا نداره. واقعا این وضعیت شکل خوبی نداره. بهتره مسئولین این بانک زودتر یک فکری برای حل این مشکل بکنن. موفق باشید
تازه ترین اخبار