۰
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۵
بعنوان اولين شركت بيمه بورسي

مجمع عمومی بیمه پارسیان برگزار شد

اخبار بانک: مجمع عمومي عادي سالانه شركت بيمه پارسيان صبح روز شنبه 19ارديبهشت ماه با حضور حدود 80 درصد سهامداران برگزار شد.
مجمع عمومی بیمه پارسیان برگزار شد
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومي شركت بيمه پارسيان ،اين شركت بعنوان اولين شركت بيمه بورسي امسال مجمع عمومي عادي سالانه خود را زودتر از ساير شركت هاي بيمه برگزار و مفاد دستورجلسه ذكرشده در آگهي دعوت به مجمع را كه در جرايد به چاپ رسيده بود به تصويب سهامداران رساند.

در اين مراسم پس از قرائت آياتي چند از كلام ا... مجيد و پخش سرود جمهوري اسلامي ايران ابتدا نسبت به انتخاب رئيس مجمع، نظّار و منشي جلسه اقدام شد و پس از استقرار هيأت رئيسه مجمع و نمايندگان بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران و سازمان بورس و اوراق بهادار در قسمت هيأت رئيسه، گزارش فعاليتهاي شركت در سال ۹۳ توسط مديرعامل ارائه گرديد . از نكات قابل توجه در اين گزارش تركيب مناسب پرتفو و همچنين ضريب خسارت مناسبي بود كه بيمه پارسيان به نسبت صنعت بيمه دارا مي‌باشد.

همچنين تركيب دارايي ها و سرمايه گذاري هاي سودآور نيز از جمله فعاليت هاي درخور توجه سال ۹۳ بيمه پارسيان بود كه توسط آقاي اويارحسين عضو هيأت مديره و مديرعامل شركت به تفصيل شرح داده شد.

كسب پرتفوي بيش از ۱۱هزار ميليارد ريال در سال ۹۳ توسط بيمه پارسيان براي اولين بار در ميان شركت‌هاي بيمه صد‌درصد خصوصي كشور يكي از نكات ديگر حائز اهميت اين گزارش بود.

در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانوني شركت قرائت و پس از ارائه پاسخ هاي لازم در مورد بندهاي گزارش حسابرس و بازرس و سؤالات مطروحه ، صورتهاي مالي عملكرد منتهي به 93/12/29به تصويب رسيد و در زمينة ميزان تقسيم سود عملكرد سال مالي مذكور نيز بحث و بررسي لازم بعمل آمد و تقسيم مبلغ۲۰۰ ريال سود به ازاء هر سهم با سرمايه ۲۰۰۰ميليارد ريال به تصويب حاضرين در مجمع رسيد.
مؤسسه حسابرسي دش و همكاران بعنوان حسابرس و بازرس قانوني اصلي و مؤسسه حسابرسي رايمند و همكاران بعنوان حسابرس و بازرس علي البدل براي سال مالي ۹۴ تعيين و روزنامه‌هاي اطلاعات و دنياي اقتصاد نيز بعنوان روزنامه‌هاي كثيرالانتشار جهت درج آگهي‌هاي شركت انتخاب شدند.

رشد مناسب و تركيب بهينه پرتفوي، ايفاي تعهدات قانوني و آئين‌نامه‌اي، همچنين شفافيت صورتهاي مالي از نكات مثبت عملكرد شركت در سال مالي مورد اشاره بود.
https://akhbarbank.com/vdcfmtdm.w6dm0agiiw.html
تازه ترین اخبار