۰
۷
اخبار بانک: بالاخره خبر رفتن پیشرو مدیر عامل سابق بانک صادرات به سینا قطعی شد قرار است مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران جانشین پیشرو در صادرات شود.
پیشرو از صادرات به سینا رفت/احتمال تغییر مدیرعامل یک بانک دیگر
به گزارش اخبار بانک، با وجود برخی خبر سازی های هدفمند مبنی بر منتفی شدن رفتن پیشرو از صادرات، امروز پیشرو با صادرات خداحافظی کرد و به جای پرویزیان به مدیر عاملی بانک سینا نشست. قرار است که مدیر عامل فعلی بانک مهر ایران به جای پیشرو به صادرات برود. البته برخی اخبار از جابجایی برخی مدیران بانکی طی سالجاری حکایت دارد.

برهمین اساس، اسماعیل لـله گانی (مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران) جایگزین محمدرضا پیشرو در بانک صادرات و علی صدقی (مدیرعامل اسبق بانک ملی) جایگزین محمدرضا نظری در بانک رفاه کارگران شدند.

علی صدقی پیش از این رئیس هیات اجرایی موسسه اعتباری در شرف تاسیس " نور " بود.

همچنین برخی اخبار حاکی است در روزهای آینده نیز احتمال تغییر مدیر عامل یک بانک خصوصی دیگر نیز وجود دارد.

پیش از این پرویزیان از سینا به پارسیان رفت و جانشین دیواندری شد.
https://akhbarbank.com/vdchimnx.23nzqdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
ناصر پور یزدی
اخه بانک مهر ایران با با باید از دل خود لانک صادرات باشه بانک قرض الحسنه مهر مگه چند تا شعبه را مدیریت می کرده باید از این پس مدیران عامل هر بانک را از دل خود ان بانک وشخصی که از تحویلداری در ان بانک بوده استفاده کنند تنها چنین مدیرانی می دانند که کی را کجا بزارنند
ایرج میرزا
بانک مرکزی میدونه کی را کجا بگذاره
alireza
آقای یزدی،مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران آقای لله گانی تازه 3ماه پیش به صورت مامور از بانک صادرات مدیر عامل بانک مهر شده بود.
آقای لله گانی از بانک رفاه در بانک قرض السنه مهر ایران مامور شد و تعداد زیادی معاون و... برای خود انتخاب کرد ولی زود رفت !به این میگن ثبات مدیریتی
قاسم
تو این مدت کم انصافا تحولات مثبتی در بانک قرض الحسنه مهر ایران ایجاد کردند
Iran, Islamic Republic of
شب عیدی باک مرکزی با عوض مردن نظری می تواندبهترین عیدی را به مجموعه بانک رفاه بدهد .
مهدی
با مدیریت جنای اقای علی صدقی تحول بزرگی در بانک رفاه شاهد خواهیم بود
تازه ترین اخبار