۲
۲
اخبار بانک: در دستگاه های خودپرداز و کارتخوان برای صدور فیش از رول کاغذ حرارتی استفاده می شود. اپراتورهای این دستگاه-ها این روزها به دنبال مناسب ترین قیمت هستند و کار به تولیدکننده ای سپرده می شود که پایین ترین قیمت را پیشنهاد کند.
نگاهی نزدیک تر به کاغذ مورد استفاده در دستگاه های خودپرداز
به گزارش گروه بین الملل «اخبار بانک» از جهات زیادی، به دنبال قیمت پایین بودن عادلانه است. در بیشتر موارد، کاغذ کاغذ است و خریدار فهمیده حق دارد در مورد قیمت سختگیر باشد. اما هنوز دلایل زیادی برای اپراتورهایATM وجود دارد که تولیدکنندگان این کاغذ حرارتی را با دقت و نه فقط بر اساس قیمت، انتخاب کنند. تفاوت زیادی میان استطاعت پرداخت داشتن و ارزان بودن وجود دارد.
در مجموع خریدار باید این موارد مهم را در نظر داشته باشد

تجربه
بله قیمت مهم است اما قیمت کاغذ خام توسط کارخانه تعیین می شود. هرچه تعداد سال های کار با یک تولیدکننده بیشتر باشد امکان پایین آوردن قیمت از طرف تولیدکننده بیشتر است.

بعلاوه تولیدکنندگان باسابقه در صنعت بهتر می توانند آینده بازار را پیش بینی کنند و به مشتری پیش از بروز شرایط اطلاع دهند تا آماده باشد. برخی از انواع این کاغذ برای برخی از چاپگرها کاربرد بهتری دارد.

تولیدکنندگان باتجربه کارشناسانی را به خدمت می گیرند که دستگاه های مصرف کننده آنها را تمام و کمال بشناسند و بنابراین با شما در شناخت بهترین نوع کاغذ دستگاه مورد استفاده و نیازهای شما کار می کنند. این موضوع تخصصی می تواند به پیشگیری از هزینه های نامربوط کمک کند.

کیفیت
کاغذ نامرغوب یا کاغذی که مناسب ویژگی های دستگاه نباشد در دستگاه گیر کرده، پاره شده و باعث خرابی می شود. ممکن است با خرید کاغذ ارزان خوشنود باشید اما وقتی مجبور به پرداخت هزینه های تعمیرات شوید پشیمان می شوید.

بعلاوه تا زمان تعمیر شدن و به کار بازگشتن دستگاه، دلار زیادی بابت خاموش ماندن دستگاه از دست می دهید.

بنابراین سعی کنید بهترین نرخ را پیدا کنید. به خاطر داشته باشید از قدیم گفته اند "هرقدر پول بدهی آش می خوری".

نوآوری
فناوری پرینت با سرعت غیرقابل توصیفی در حال توسعه است. دستگاه های خودپرداز جدید، بی سرو صداتر، سریع تر و به صرفه تر هستند و البته اشتباهات کمتری از آنها سر می زند. سعی کنید با تولیدکنندگانی کار کنید که در راستای دیدگاه شما پیگیر سرمایه گذاری مداوم در تجهیزات جدید باشند. بدین ترتیب آنها هم مثل خدمات بهتری که شما ارائه می دهید کار را سریع تر و در نهایت با هزینه کمتر ارائه می دهند.

خدمات
کاغذ ATM ارزان تا زمانی خوب است که مشکلی بوجود نیاید. حتی اگر بهای هر رول کاغذ یک تولیدکننده شناخته شده چند سنت کمتر باشد مشکلی نیست. اگر شناخت خوبی از این شرکت داشته باشید در زمان مشکلات باید پاسخگو باشند و از هدر رفتن هزینه شما جلوگیری کنند.
ATM marketplace
https://akhbarbank.com/vdcjxme8.uqeoyzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
چندتا بانک ها دیگه کاغذش پاک نمیشه!
Iran, Islamic Republic of
خیلی بدبود
تازه ترین اخبار