۰
۱
يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
اختصاصی/

خوشحالي موسسه عسكریه از "مدینه"

صداو سیما جمهوری اسلامی ایران از بابت اسپانسری موسسه اعتباری عسكریه برای ساخت سریال مدینه سود میلیاردی به جیب زده است.
خوشحالي موسسه عسكریه از "مدینه"
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري «اخبار بانک»، چند سالی است که موسسات مالی و اعتباری راه تبلیغات را به خوبی یاد گرفته اند.برخي از اين موسسات كه بدون مجوز نيز هستند مانند ثامن الحجج با توجه به نظارت ضعیف بانک مرکزی در سریال های ماه مبارک رمضان صدا و سیما تبلیغات می کنند.

امسال موسسه اعتباری عسكریه در اسپانسری برنامه های صداو سیما پیشگام بود و با پرداخت هزینه بالا آنتن صدا و سیما را در بهترین زمان ممکن در اختیار گرفته است.

این موسسه در ساخت سریال پر مخاطب " مدینه " به کارگردانی سیروس مقدم همکاری داشته است و قطعا مدیران این بانک تصور نمی کردند این سریال اینگونه پرمخاطب شود.

موسسه مالی و اعتباری عسکریه یکی از موسسه هایی است که با پرداخت یک میلیارد تومان برای تولید سریال «مدینه» که ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود؛ بدون پرداخت هزینه های گزاف آگهی های بازرگانی دقایقی از آنتن صدا و سیما را به خود اختصاص داده است.

سید امین جوادی؛ مدیر عامل این موسسه در مصاحبه ای گفته بود: «هزینه تبلیغات در صدا و سیما بسیار زیاد است و موسسه اعتباری عسکریه به صورت مشارکتی در ساخت این سریال فعالیت کرده و از این بابت هزینه معقولی را پرداخت کرده است.»

به قول آقای مدیر با پرداخت هزینه ای «معقول» در ساخت سریالی مشارکت کرده اند و بدون پیروی از قوانین ناظر بر آگهی های بازرگانی مقابل دوربین سیروس مقدم قد کشیده اند.

این سریال در ابتدا با توجه به اینکه بازیگران آن نه چندان مشهور در نظر گرفته شده اند تصور نمی شد با اقبال عمومی برخوردار شود اما با گذشت قسمت هایی از این سریال مخاطبان آن روز به روز افزوده شد.

با افزایش مخاطبان نیز مدیران موسسه اعتباری عسكریه شادمان تر از هر کسی هستند و قطعا این همکاری با توجه به موقعیت آمیز بودن در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

سال گذشته نیز بانک پارسیان اقدام به اسپانسری برا سریال مناسبی ماه مبارک رمضان کرده بود و برای سریال دودکش هزینه کرد.

البته فرق بین موسسه عسكریه و بانک پارسیان در تعدادبسیار زیاد تبلیغات موسسه عسكریه در سریال مدینه است که چندان معقول به نظر نمی رسد و به نوعی روی اعصاب بیننده راه می رود. 

بعنوان مثال در يكي از قسمت ها بنر هاي اين موسسه با بد سليقه اي سازندگان در همه جاي بيمارستان حتي بخش پرستاري نيز جانمايي شده بود!

امسال همچنین موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج نیز در برنامه ماه عسل حضور یافته و اسپانسری این برنامه را بر عهده داشت که در اواسط ماه مبارک رمضان با نامه رئیس کل بانک مرکزی به مدیران صدا و سیما مبنی بر عدم پخش تبلیغات موسسات غیر مجاز اسپانسری این موسسه نیز لغو شد.
https://akhbarbank.com/vdcd5f0x.yt0kn6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
مصطفی
موسسه اعتباری عسکریه دارای مجوز هست..اینو گفتم ک کسی خیال نکنه بی مجوز عسکریه
تازه ترین اخبار