۰
۱
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۶
اختصاصی/

تبلیغ خرید و فروش ضامن برای وام بانکی در روزنامه ها!

در یکی از روزنامه های سراسری تبلیغات خرید و فروش ضامن برای دریافت و پرداخت وام های بانکی صورت می گیرد!
تبلیغ خرید و فروش ضامن برای وام بانکی در روزنامه ها!
به گزارش خبرنگار « اخبار بانک »، يكي از روزنامه ‌هاي سراسری به تازگی در تبلیغات و نیازمندی های خود تبلیغات جدیدی را می پذیرد که به نوبه خود جالب است!

امروزه بسیاری از دریافت کنندگن تسهیلات بانک ها با مشکل تامین ضامن کارمند با نامه کسر از حقوق مواجه هستند و این مشکلات به گونه ای ای است که بعضا از دریافت وام منصرف می شوند.

برخی از شرکت ها برای رفع این مشکل اقدام به مهیا کردن ضامن کارمند یا بازنشسته با نامه کسر از حقوق کرده اند که البته مورد تایید هیچ بانک و موسسه ای نیست.

بانک مرکزی بارها هشدارهایی مبنی بر مورد تایید نبودن اینگونه شرکت ها که برای تهیه ضامن و همچنین وام های بانکی سبک و سنگین برای شهروندان اقدام می کنند داده است.

اساس کار اینگونه شرکت ها به این گونه است که کارمند با نامه کسر از حقوق برای دریافت کننده تسهیلات از بانک و موسسه مالی و اعتباری مهیا و در قبال آن کارمزدهای بعضا سنگینی را دریافت می کنند.

کارمند مورد نظر نیز که ضمانت وام و نامه کسر از حقوق را برای وام گیرنده مهیا می کند نیز با حضور ضمانت وام فوق را محضری کرده و یک تعهد نامه محکم تر از نامه کسر از حقوق را دریافت کننده وام طلب می کند.

معمولا بانک ها و موسسات مالی و اعتباری نیز درصورت اطلاع از خرید و فروش ضامن از پرداخت وام صرف نظر می کنند
https://akhbarbank.com/vdcaiinu.49ney15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
Romania
پس چه کنينىم براى. دریافت وام
تازه ترین اخبار