۰
۵
سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲
تا مبلغ 10 میلیون تومان؛

تسهیلات با یک ضامن در بانک مهر اقتصاد پرداخت می شود

پرداخت تسهیلات تا مبلغ یکصد میلیون ریال معادل ده میلیون تومان در بانک مهر اقتصاد با یک ضامن صورت می گیرد.
تسهیلات با یک ضامن در بانک مهر اقتصاد پرداخت می شود
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک،مشاهدات عینی از برخی شعب این بانک حکایت از تطبیق قوانین این بانک با بخشنامه های بانک مرکزی مبنی بر اخذ یک ضامن تا مبلغ یکصد میلیون ریال حکایت دارد.

این بانک همچنین برای پرداخت وام های بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان نیز تنها دو ضامن طلب می کند که در بین بانک های ایران منحصر به فرد است.

هم اکنون اکثر بانک ها هیچ گونه تسهیلاتی را برای عموم مردم پرداخت نمی کنند و تنها پرداخت تسهیلات کلان را با اخذ ضمانت های ملکی در دستور کار قرار می دهند.

این بانک ها در صورتی که تسهیلاتی نیز پرداخت کنند شرایط اخذ ضامن را به گونه ای در نظر می گیرند که کمتر کسی فکر گرفتن وام از این بانک ها را در ذهن تداعی می کند.

بانک مهر اقتصاد برای پرداخت وام های تا مبلغ ۳۰ میلیون تومان نیز ۳ ضامن طلب می کند و برای مبالغ بیش از این مبلغ وثیقه ملکی در نظر گرفته است.

سال گذشته مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پاسخ به انتقادات مربوط به اخذ دو ضامن برای مبالغ کمتر از ۱۰ میلیون تومان عنوان کرده بود با بانک شدن موسسه مهر بسیجیان یک ضامن اخذ می شود.
https://akhbarbank.com/vdcfycdy.w6dvxagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
مینا کاظمی
با سلام
من تقریبا 2میلیون دارم می خواستم بدونم چقدر و با چه شرایطی میتونم وام بگیرم؟و اینکه بهترین حسابی که می تونم سود بیشتری بگیرم کدوم است؟
واقعا ممنون میشم جواب بدین
محمد
Germany
داداش بعضی از موسسات تا سقف 24درصد سوددروزشمار میدن مثل کوثر یا بانک مسکن و ملت 22درصد میدن
آرش
سلام خسته نباشیدغرض ازمزاحمت میخواستم بدونم درحال حاضرتسهیلات وام۱۵میلیونی درجریان پرداخت هستندکه به بانک مراجعه کنم 3میلیون پرداخت کنم برای دریافت ۱۵میلیون تومان متشکرم
فرناز
بسلام خسته نباشید
ببخشید من میخام ۳۰میلیون وام بگیرم یعنی باید ماهیانه چقدر اقساط پرداخت کنم میشه لطف کنید بگید این وام چند درصده واینکه چند ماهه باید کل این وامو پرداخت کنم خواهش میکنم جواب بدید خیلی مهمه واسم
ﺁﺭﺷﻴﻦ
اﻳﺎ ﺑﺎ ﺳﻨﺪ ﻣﺴﻜﻦ ﻣﻬﺮ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﺗﺎ ﺳﻘﻒ 30 ﺗﺎ 40 ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﻭاﻡ ﮔﺮﻓﺖ
تازه ترین اخبار