۰
اخبار بانک: مراسم تودیع و معارفه علی موسوی زاده و علی خسروی سرپرستان سابق و جدید اداره امور شعب مرکزی تهران با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره و علی رحیمی مدیر امورشعب تهران و جمعی از مسئولان این اداره امور، برگزارشد.
به گزارش «اخبار بانک»، در این مراسم کریمی با عنوان به اینکه تغییر، ایجاد فرصت جدید برای خدمت است گفت: موضوع تغییر جزو عوامل رشد و حرکت سازمان‌هاست و دراین راستا تغییرات سازمانی تحولاتی است که در استراتژی ها و برنامه ریزی ها به منظور استفاده بهینه از نیروهای خلاق و کارآمد روی می‌دهد.

کریمی سه شاخص مهم سود دهی، افزایش منابع و کاهش مطالبات را به عنوان نیازهای بانک برشمرد و بیان داشت: رفع این سه نیاز مستلزم اتخاذ تدابیر بیشتر از جمله استفاده از همکاران واجد شرایط، ایجاد انگیزه در بین همکاران و فراهم آوردن محیط کاری با نشاط می باشد.

عضو هیات مدیره در پایان از تلاش‌های سرپرست سابق اداره امور شعب مرکزی تهران تقدیر کرد.

موسوی زاده نیز ضمن تشریح عملکرد اداره امور شعب مرکزی تهران در سال گذشته به تبیین سوددهی این اداره امور در پایان سال ۱۳۹۳ پرداخت.

در پایان این مراسم خسروی انجام کار مشتریان در اسرع وقت را سرلوحه اهداف خود برشمرد و گفت: جابجایی ها نباید در روند خدمت رسانی به مشتریان خدشه‌ای وارد کند.
https://akhbarbank.com/vdciuzap.t1aq32bcct.html
تازه ترین اخبار