۰
اخبار بانک: مراسم معارفه سیدمحمد حسینی سرپرست جدید اداره امور شعب استان اصفهان با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره، محمود شایان مدیر امور شعب منطقه یک کشور و جمعی از مسئولان، صنعتگران، بازرگانان و فعالان اقتصادی استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش «اخبار بانک»، در این مراسم کریمی ضمن تقدیر از مجتبی دهاقین رئیس سابق اداره امور شعب اصفهان به تشریح عملکرد مطلوب بانک و سیر صعودی آن پرداخت و مشتریان را سرمایه‌های عظیم این بانک مردمی خواند. وی با اشاره به نقش بانک ملی ایران در تحقق شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری، بر حمایت بانک ملی ایران از تولید و خدمت به فعالان اقتصادی تاکید کرد.

گفتنی است طی سفر عضو هیأت مدیره به استان اصفهان، همایش روسای شعب استان نیز برگزار شد. عضو هیأت مدیره در این همایش، مشتریان را به عنوان صاحبان اصلی بانک دانست و بر توجه ویژه به منابع انسانی بانک و حرکت علمی رو به جلو تاکید کرد.

کریمی در ادامه عملکرد بانک در حوزه‌های مختلف از جمله وصول مطالبات معوق را موفق ارزیابی کرد. شایان نیز ضمن بررسی عملکرد اداره امور شعب استان اصفهان و شعب منطقه یک کشور بر لزوم توجه ویژه به سودآوری، جذب منابع ارزان قیمت و تخصیص صحیح منابع تاکید کرد.

در پایان این همایش، کریمی و شایان به سوالات مطرح شده از سوی همکاران پاسخ دادند.


https://akhbarbank.com/vdcjmaet.uqe88zsffu.html
تازه ترین اخبار