۰
اخبار بانک: دکتر عبدالناصر همتی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه برات کریمی عضو هیات مدیره و ایزدی، معاون منابع انسانی بانک در نخستین روزهای کاری سال جدید از اداره امور شعب جنوب تهران، انبار کل و مجموعه ورزشی – رفاهی بانک واقع در جنوب شهر تهران بازدید کرده و با همکاران ذیربط به گفتگو پرداخت.
به گزارش «اخبار بانک»، در این دیدار دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ضمن تبریک سال نو، از تلاش های کلیه همکاران در بخشهای مختلف قدردانی کرد و اظهار داشت: سال ۱۳۹۳ سال رشد و بهبود شاخص های کلی بانک در زمینه افزایش منابع و کاهش مطالبات معوق بانک بود که این امر در کنار بهبود وضعیت معیشتی همکاران، سالی پر تلاش، نتیجه بخش و موفق برای بانک و کلیه کارکنان آن محسوب می شود.

همچنین، رییس هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن تاکید بر ضرورت اصلاح ساختار سازمانی بانک به منظور همراستایی و هماهنگی با تحولات روز جامعه، به ویژه نظام بانکی و اقتصادی کشور، ارتقاء و بهره وری بانک در سال جدید را بعنوان یکی از اهداف اصلی کشور مورد تاکید قرار داده، خاطر نشان ساخت : بانک ملی ایران به لحاظ بهره مندی از پتانسیل های موجود، دارایی های بالا و پرسنل توانمند، از ظرفیت بالایی برای خدمت رسانی در کشور برخوردار است و می بایست از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده شود.

بعلاوه، دکتر همتی ضمن تاکید بر ضرورت وصول مطالبات معوق بانک و اهمیت برنامه ریزی در این زمینه، خاطر نشان ساخت: عملکرد همکاران ما در سال ۱۳۹۳ و کسب موفقیت های شایان توجه در زمینه کاهش مطالبات بانک، باید الگویی برای سال ۱۳۹۴ باشد و کلیه واحدها با جدیت بیشتر در این زمینه اقدام کنند.

در حاشیه دیدار امروز مدیرعامل بانک ملی از اداره امور شعب جنوب تهران، باشگاه ورزشی و مجموعه انبارهای بانک ملی در این محل نیز مورد بازدید قرار گرفت و دکتر همتی در مورد استفاده بهتر از امکانات موجود برای رفاه همکاران و منطقه جنوب تهران دستورات لازم را صادر کرد.

یادآور می شود در این بازدید آقای جعفری معاون اداره امور شعب جنوب تهران نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور، رشد ۲۶ درصدی منابع و کاهش ۳۷ درصدی مطالبات معوق را از جمله موفقیت های همکاران خود ذکر کرد.

https://akhbarbank.com/vdcc40q1.2bqie8laa2.html
تازه ترین اخبار