۰
۵
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۸
مجمع عمومی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد

سهامداران؛ حامیان اصلی " کوثر "

اخبار بانک: مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام موسسه اعتباری کوثر با حضور دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری و جمعی از مدیران و سهامداران برگزار شد.
به گزارش «اخبار بانک»، مراسم ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۹۳/۱۲/۲۱ در سالن همایش حوزه مرکزی با حضور ۸۴ درصد سهامداران با محوریت ارایه گزارش هیات مدیره و اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه از ۳.۰۰۰ میلیارد ریال به ۶.۰۰۰میلیارد ریال ، تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و تصویب اساسنامه جدید شرکت (اساسنامه نمونه ابلاغی بانک مرکزی ) وهمچنین مجمع عمومی بطور فوق العاده صاحبان سهام موسسه اعتباری کوثر نیز ساعت ۱۱ با محوریت انتخاب اعضاءاصلی و علی البدل هیات مدیره و تعیین میزان حق حضور اعضاء غیر موظف برگزار شد.

روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر اعلام کرد: در ابتدای این مراسم گزارشی از فعالیت های موسسه به سمع سهامداران رسید که درآن دکتر رضایی مدیرعامل موسسه خلاصه ایی از فعالیت های انجام گرفته را ارائه نمود.

دکتر رضایی با بیان اینکه امکان جذب جدید وجود ندارد،راههای دیگر رشد موسسه ، از جمله مشتری مداری و افزایش خمات نوین بانکی را پیشنهاد کرددند.

همچنین وی حضور در صنعت خودرو و تملک دو نیروگاه برقی و مدیریت برترین شرکت ریلی کشور را از اقدامات سال ۹۳ این موسسه دانست.

سهامداران؛ حامیان اصلی


نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه اعتباری اظهار داشت: از نظر حجم نقدینگی جزء دو سه بانک اول کشور هستیم و کنترل آنلاین حسابها و رتبه ۸۱ در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور ، حضور در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت ، کسب رتبه اول همایش سلامت مالی و دریافت نشان مدیر پژوهشی نمونه را از افتخارات سال ۹۳ این موسسه برشمرد.

وی گفت: از جمله اقدامات تا آخر سال را دریافت مجوز مرحله اول فعالیت ارزی، درخواست اتصال به چکاوک و عمل به وعده توزیع سود به سهامداران تا آخر سال دانستند.

دکتر رضایی اظهار داشت: سهامداران حامیان اصلی موسسه می باشند که از مدیر عامل در طول فعالیت موسسه حمایت کامل کردند،.ایشان در بخش دیگری از سخنان شان ورود موسسه کوثر به صورت رسمی به بورس را بعنوان یک خبر خوش به سهامداران را اعلام نمودند.

در ادامه بازرس قانونی مجمع دلایل توجیحی افزایش سرمایه را بیان و تصمیم گرفته شد سرمایه موسسه از ۳ هزار میلیارد به ۶ هزار میلیارد افزایش یابد.

خاطرنشان می سازد بعد از اتمام مجمع مدیر عامل موسسه دکتر رضایی با حضور در جمع خبرنگاران با مروری بر عملکرد موسسه در سال ۹۳ و موفقیتهایی که در عرصه علمی و پژوهشی کسب گردید گفت: به حول قوه الهی و عنایت اهل بیت سال ۱۳۹۴ را با گامهای محکمی برای رسیدن به اهداف عالی خود برخواهیم داشت و ان شاءالله شرایطی را فراهم خواهیم کرد که شعار آینده از آن ماست بیشتر جلوه گر نماید.
https://akhbarbank.com/vdciurap.t1arr2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
بابا این موسسه ی کوثر جو گرفتش فکر کرده بهترین نهاد بانکی ایرانه
یکم بی سر و صدا باشید و در عمل خدمات رو به مردم نشون بدید نه با شیپور رسانه ای
ناشناس
چه سلامت مالی دارن واقعا!!!
یه مشتری اومده میگه رفتم کوثر حساب شبیه بلند مدت با نرخ 22برام باز کردن اما واریز برداشتم آزاده و 2درصدم سود ترجیهی پنهانی بهم میدن اونوقت بانک مرکزی هیچ کارشون نداره چون پشتشون گرمه!!!!!
کوثر
حسادت رو تو خودتون احساس کنید داداش
برو خوش باش
م
نظر قبلی که گذاشتم , شوخی کردم , موسساتی مانند موسسه کوثر بسیار مشتری مدار هستند و برخورد کارکنان این موسسه با مشتریان بسیار محترمانه می باشد و از تمامی دستورات بانک مرکزی پیروی می کنند , موسسه کوثر جز موسساتی است که بزودی به بانک تبدیل خواهد شد.
باتشکر از کارکنان موسسه کوثر و تبریک سال۹۴
تازه ترین اخبار