۰
۱۳
جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
اختصاصی/

ممنوعیت واریز به حساب های 24 درصدی در موسسه کوثر

اخبار بانک: موسسه اعتباری کوثر بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی واریز به حساب های 24 درصدی خود را ممنوع کرده است.
ممنوعیت واریز به حساب های 24 درصدی در موسسه کوثر
به گزارش «اخبار بانک»، در راستای اعمال سیاست های جدید بانک مرکزی مبنی بر کاهش نرخ سود سپرده ها، موسسه اعتباری کوثر واریز به حساب های ۲۴ درصدی را ممنوع کرده است.

بر اساس مصوبه شورای پول و اعتباری کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری از نیمه اردیبهشت ماه نرخ سود سپرده ها را کاهش داده اند.

بانک مرکزی نیز با ابلاغ بخشنامه ای از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خواست حداکثر ۲۰ درصد به سپرده های بلندمدت سود پرداخت کنند و نرخ سود کوتاه مدت خود را نیز بر اساس سیاست های داخلی و بهای تمام شده پول کمتر از این نرخ در نظر بگیرند.

این در حالی است که بسیاری از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری پیش از این نرخ سود ۲۲ درصدی و بیشتر را برای حساب های کوتاه مدت در نظر گرفته بودند.

بر اساس بخشنامه مذکور بانک ها و موسسات مالی و اعتباری اجازه واریز به حساب های کوتاه مدت ویژه با نرخ های بیش از ۲۰ درصد را نیز ندارند.

موسسه اعتباری کوثر نیز برای همسو شدن با سیاست های بانک مرکزی و مصوبه شورای پول و اعتبار به تازگی ممنوعیت واریز به حساب های کوتاه مدت با نرخ بیش از ۲۰ درصد را اعمال کرده است.

این موسسه پیش از این و در سال گذشته حساب های بلند مدت ۱۸ ماهه با قابلیت واریز و برداشت با نرخ ۲۴ درصد برای مشتریان خود افتتاح کرده بود.

با اعمال ممنوعیت واریز به این حساب های بیش از ۲۰ درصد، حتی سود حساب های سپرده طلایی ۲۴ درصد نیز که پیش از این در همین حساب واریز می شد در حساب های با نرخ ۱۰ درصد واریز می شود.
https://akhbarbank.com/vdch6-nx.23nkqdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
اره حتما چون سودبانکی سال 93 برای حساب های یکساله 22 درصدبوده ولی این موسسه داشته روزشمار24میداده خیلی جالبه.مفهوم پیروی دستورات بانک مرکزی روهم متوجه شدیم.
حسن
جالب اینجاست که نام این موسسه در سایت بانک مرکزی با عنوان "کوثر مرکزی" آمده است. و پس فردا اگر برای این سپرده گذاران این موسسه مشکلی پیش بیایید احتمالا بانک مرکزی خودش را کنار میکشه و میگه که ما به اسم "کوثر" به هیچ موسسه ای مجوز ندادیم.
حسن جون نگران نباش عزیزم خودشه
بیچاره موسسه میزان
همه خلاف می کنند فقط یکی چوب می خوره
البته این یک نفر شامل سپرده گذارا و زن و بچه هاشون و کارمندان و زن و بچه هاشون
تکلیف مارو مشخص کنید
جرجانی
بانک های دولتی دارن روز شمار 23 میدن حالا کلید کردین به موسسات ول کنین
محسن
میشه بگین کدوم بانک؟
y
چه زمان از دزدي ها و فساد در بانكها برداشته ميشه؟
بنگاهداري بانكها تا كي ادامه دارد؟
تا كي پول بانكها به جاي تسهيلات به صنعت و كشاورزي تسهيلات و وام كم بهره به مديران و رساي بانكها ميشه؟
تا كي ....
اره جون ... تون چشاتونو باز کنین بیشتراز 24 هم تو این کوثرتون میبینید..!!
زهرا
این خبر که افتضاحه . سود روزشمار ۲۴درصد اصل رباست . و پدر تولید و اشتغال رو در میاره . بانک مرکزی جون پس شماها هم نورچشمی داشتی و ما خبر نداشتیم .
زهرا خانوم کدوم اشتغال که پدرش دربیاد باز بانکها مطمن ترن ومردم میگذرونن تواین مملکت اشتغال کجا بود توم دلت خوشه
علی از خرق
خوشبختانه یا متاسفانه راههای دررو زیادی برای پرداخت سوددهی وجود دارد که بعد از اجرای هر گونه طرحی توسط بانک مرکزی طرحهای جدیدی توسط موسسات وحتی بانکها ارایه میگرددوسعی در پیروی از بانک مرکزی را هم دارند.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
شايد نگارنده خبر اطلاع ندارن که مديران اين موسسه بدون اخذ مجوز و بدون اينکه حتي تشريفات ثبتي را طي کنند يک شبه بيش از 350 شعبه در سراسر کشور تاسيس و راه اندازي کردند. بعد هم بانک مرکزي را مجبور به صدور مجوز کردند.
انوقت مطلع توکجا بودی بعصی ازادما هستن که خودشونو مطلع ازدنیا وهمه چی میدونن ودرواقع هیچی نمیدونن حال ادمو به هم میزنن
تازه ترین اخبار