۰
اخبار بانک: دکتر رضایی مدیرعامل، فهیمی پور قائم مقام و همکاران ایشان با حضور در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی، محل برگزاری همایش با استماع سخنان آقای طیب نیا وزیر محترم اقتصاد و و دکتر سیف رئیس کل محترم بانک مرکزی در جریان جدیدترین تصمیمات در عرصه اقتصاد و بانکداری قرار گرفتند.
به گزارش «اخبار بانک»، با توجه به تاکید دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به لزوم بهره گیری از جدیدترین تحولات در عرصه اقتصادی و بانکداری، از ابتدای فراخوان پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جهت شرکت در همایش سیاست های پولی و ارزی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر حضور پررنگ و همه جانبه معاونین و مدیران خود را در این همایش خواستار شد که این امر با مشارکت موسسه در مساعدت به برگزارکنندگان و دریافت دعوتنامه برای معاونین و مدیران موسسه بوده است و مجموعه های اعتبارات و تسهیلات، مالی، برنامه ریزی و تحول، فناوری و اطلاعات و مبارزه با پولشویی همراه بود.

دکتر رضایی مدیرعامل، فهیمی پور قائم مقام و همکاران ایشان با حضور در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی، محل برگزاری همایش با استماع سخنان آقای طیب نیا وزیر محترم اقتصاد و و دکتر سیف رئیس کل محترم بانک مرکزی در جریان جدیدترین تصمیمات در عرصه اقتصاد و بانکداری قرار گرفتند.

آنچه نقطه مشترک سخنان وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی بود اشاره و تاکید جدی بر مقابله با موسسات اعتباری غیر مجاز و درخواست عدم همکاری بانک ها و موسسات مجاز با آنها بود.

حضور موسسه اعتباری کوثر در همایش سیاست های پولی و ارزی

دکتر سیف حجم نقدینگی در پایان سال 93 را 783 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان 60 هزار میلیارد تومان مربوط به تحت پوشش قرار گفتن بانک قوامین و موسسه اعتباری کوثر و عسکریه می باشد.

رئیس کل بانک مرکزی ضمن اشاره به این موضوع که نام بانک ها و موسسات مجاز در سایت بانک مرکزی موجود است از مردم خواست برای انجام امور بانکی از همکاری با بانک ها و موسسات غیر مجاز جداً خودداری کنند.

حضور موسسه اعتباری کوثر در همایش سیاست های پولی و ارزی
https://akhbarbank.com/vdcjm8et.uqexizsffu.html
تازه ترین اخبار