۰
۹
اخبار بانک: موسسه مالی و اعتباری کوثر در اقدامی عجیب اعلام کرده که ارائه وکالت کسر از حقوق برای دریافت هر نوع تسهیلاتی الزامی است!
ارائه وکالت کسر از حقوق برای همه رقم وام در موسسه کوثر الزامی شد
به گزارش «اخبار بانک»، بانک ها و مو سسات مالی و عتباری همواره به جهت پرداخت تسهیلات، سخت گیری های بسیاری را انجام می دهند.

این سخت گیری ها به جهت عدم معوق شدن تسهیلات اعطایی است. البته با وجود این سخت گیری ها باز هم معوقات بانک بالا و بالاتر می رود!

در جدیدترین موارد سخت گیری بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، موسسه اعتباری کوثر روش جدیدی را در پیش گرفته و برای راحتی هر چه بیشتر و جلوگیری از مشکلات بعدی، ارائه وکالت کسر از حقوق برای دریافت هر نوع تسهیلاتی را الزامی کرده است.

با مراجعه به سایت اطلاع رسانی این موسسه در بخش دریافت تسهیلات این موضوع درج شده که علاوه بر داشتن شرایط اختصاصی و عمومی، ارائه وکالت کسر از حقوق نیز الزامی است.

به عبارت دیگر هر مقدار و با هر مبلغی که بخواهید از موسسه اعتباری کوثر دریافت کنید باید حتما وکالت کسر از حقوق را به این موسسه ارائه دهید.

هم اکنون برخی از ادارات و سازمان ها با توجه به بروز مشکلات برای کارمندان، ارائه گواهی کسر از حقوق برای ضمانت در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری را ممنوع کرده اند.

با این شرایط در صورتی که یک شهروند بخواهد از موسسه کوثر تسهیلات دریافت کند، مشخص نیست چگونه باید این تسهیلات را با شرایط بسیار سخت فعلی توسط موسسه دریافت کند.
https://akhbarbank.com/vdcdx90s.yt0kj6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
جلیل
عزیز دلم من من از بانک ملت وام گرفتم از من هم برای 15 میلیون وام دو نفر ضامن با گواهی کسر حقوق گرفتن با سفته و یک فقره چک
. بانک ایران زمین با این ضامن ها وام نداد .
وام هم وام خود اشتغالی بود
دکتر موسوی
با سلام
متاسفانه قوه عاقله موسسه کوثر توجه ندارد که اعطا هر گونه تسهیلات و یا تعهدات می بایست بر مبنای اعتبار سنجی و ظرفیت سنجی داشته باشد و این رویه موجود با مصادیق تعریف شده بانک مرکزی ج. ا. ا متافات دارد
اقای دکتر زود قصاوت نکن همه انچه فرمودید انجام میشه واتفاقا درنطرگرفته میشه وشایان ذکرکه رییس شعبه درخصوص صمانتها اختیاراتی دارد
گل من.ناز من چی بهت میرسه که این همه از کوثر بد تعریف میکنی.به بانک های دیگه سر زدی؟ببینی چه خبره؟بازم خدا پدرشون بیامرزه که وام میدن.الان هر بانکی میری میگه وام نداریم
گل من گلایه کم کن
ابر غصه ابدی نیست
علی
وکالت کسر یک کاغذه که هرکی که میخواد وام بگیره ازش امضا میگیرن و تعهدی برای محل کار متقاضی ایجاد نمیکنه این وکالت ضمن قراردادکلیه تسهیلات بانکهاست و فقط موسسه فرم جدا میگیره که الان دیگه اونم ضمن قرارداد شده.الکی جو منفی ندین.
رضا
فقط بانك مهر اقتصاد بدون كسر از حقوق وام ميده
اول مجوز بگیر بعد حرف بزن بابا
مهراقتصاد اول مجوز بگیره بعد قاطی بشه
تازه ترین اخبار