۰
۱
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۴
اختصاصی/با رعایت نرخ های جدید ابلاغ شده

موسسه کوثر برای حسابهای قدیمی 24 درصد سود می دهد

موسسه مالی و اعتباری کوثر برای حساب های افتتاح شده قدیمی خود سود 24 درصد پرداخت می کند.
موسسه کوثر برای حسابهای قدیمی 24 درصد سود می دهد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک، در حالی که از ابتدای هفته گذشته بانک مرکزی به کلیه بانک ها دولتی و خصوصی و همچنین موسسات مالی و اعتباری نرخ های جدید را ابلاغ کرده است موسسه کوثر نیز نرخ های جدید را رعایت، و حساب های جدید کوتاه مدت را با نرخ ۱۰ درصد افتتاح می کند.

این در حالی است که مشتریانی که حساب های خود را پیش از سیزدهم اردیبهشت ماه باز کرده اند همچنان می توانند از مزایای این نوع حساب که نرخ سود  ۲۴ درصد روزشمار است برخوردار شوند.

حساب های فوق برای مدت محدود افتتاح شده و مشتریان می توانستند از طریق این حساب تقاضای کارت عابر بانک کنند.

بنابراین می توان گفت موسسه کوثر تنها نهاد مالی است که به حساب های کارت خود سود روزشمار ۲۴ درصد پرداخت می کند و این نرخ در بین بانک ها دیگر بی سابقه است.

بر اساس ابلاغ بانک مرکزی نرخ سود حساب های کوتاه مدت از هفته گذشته ۱۰ درصد تعیین شده است و اکثر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری نیز نرخ های فوق را پذیرفته اند.

موسسه مالی و اعتباری کوثر به تازگی به عضویت شبکه شتاب نیز در آمده است.پیشتر کارت های این موسسه را خودپردازهای سپه و ملت پذیرش می کردند.
https://akhbarbank.com/vdceee8w.jh8xwi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
mohammad
سلام خسته نباشین میخواسم بدونم که این سود 19 درصدی که از اسفند 94 شامل تمامی بانک ها شده شامل حساب های قدیمی هم میشه یا یا این حساب ها با همون 24 درصد قدیمی حساب می شوند
تازه ترین اخبار