۰
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۷
كيتكو گزارش داد:

قیمت طلا طی هفته جاری کاهش می یابد

نظرسنجی تازه کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد قیمت جهانی طلا طی هفته جاری با کاهش روبرو خواهد شد.
قیمت طلا طی هفته جاری کاهش می یابد
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، پایگاه اینترنتی فوربس گزارش داد: کارشناسان اقتصادی بر این باورند که نگرانی های بین المللی نسبت به متوقف شدن برنامه محرک پولی فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افت قیمت جهانی طلا در روزهای آینده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش ۲۲ کارشناس ارشد اقتصادی در نظرسنجی اخیر کیتکو شرکت کرده اند که از این تعداد ۱۰ نفر پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد و ۱۱ نفر نیز به کاهش قیمت طلا رای داده اند.

یک کارشناس ارشد اقتصادی نیز در این نظرسنجی پیش بینی کرد که قیمت طلا در روزهای آینده تغییر چندانی نخواهد داشت. هفته گذشته نیز بیش از نیمی از کارشناسان اقتصادی در نظرسنجی کیتکو نیوز افزایش قیمت طلا را پیش بینی کرده بودند.

نشست آتی فدرال رزرو آمریکا در حالی قرار است روزهای ۱۷ و ۱۸ سپتامبر برگزار شود که نظرسنجی ها از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که فدرال رزرو در این نشست ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار از برنامه محرک پولی خود را متوقف خواهد کرد.

به گزارش طلا در صورت متوقف شدن بخشی از برنامه محرک پولی فدرال رزرو آمریکا ارزش دلار افزایش یافته و قیمت جهانی کالاهای مختلف از جمله طلا با کاهش روبرو خواهد شد.
https://akhbarbank.com/vdcepw8z.jh8foi9bbj.html
تازه ترین اخبار