۰
با ادامه ریزش قیمت رمزارزها در جهان، یک صندوق پوشش ریسک ارز دیجیتال در آمریکا اعلام ورشکستگی کرد و خواستار حمایت دولتی در مقابل طلبکاران خود شد.
به گزارش نشنال نیوز، بر اساس اسناد یک پرونده قضایی که روز جمعه منتشر شد، صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال موسوم به "سرمایه سه پیکان" (3AC) طبق فصل 15 قانون ورشکستگی آمریکا که به بدهکاران خارجی اجازه می‌دهد از دارایی‌های خود در این کشور محافظت کنند، اعلام ورشکستگی کرد و خواستار حمایت دولتی در مقابل طلبکاران خود شد.

پیش از این، رویترز در گزارشی اعلام کرده بود صندوق سرمایه سه پیکان که در سنگاپور مستقر شده، یکی از سرمایه گذارانی است که از هجوم برای فروش در بازارهای ارز دیجیتال دچار ضرر و زیان شده و در حال انحلال است.

بر اساس اسناد دادگاه، نمایندگان این صندوق روز جمعه در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک درخواست خود را برای اعلام ورشکستگی ارائه کردند.

روز پنجشنبه، سازمان تنظیم کننده مالی سنگاپور این صندوق را به فراتر رفتن از آستانه دارایی خود و ارائه اطلاعات نادرست متهم کرده بود.

بنا بر این گزارش، شرکت‌های غیرآمریکایی از فصل 15 قانون ورشکستگی برای مقابله با طلبکارانی که می‌خواهند شکایت کنند یا دارایی‌های آن‌ها را در ایالات متحده توقیف کنند، استفاده می‌کنند.
 
https://akhbarbank.com/vdci5rav.t1aq32bcct.html
تازه ترین اخبار