۰
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۸

ماینرهای بیت‌کوین چه کردند؟

قیمت بیت‌کوین طی هفت روز گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است و داده‌ها نشان می‌دهند که فشار فروش بالای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین باعث شده است که قیمت این ارز دیجیتال به زیر سطح ۱۹ هزار دلار سقوط کند.
به گزارش ایسنا و به نقل از کوین، جولیو مورنو، تحلیلگر ارشد کریپتوکوانت اظهار کرد که ارزهای دیجیتال در دوره تسلیم ماینر بیت‌کوین، در حال معامله هستند و افزایش در نمودار تجمعی ماینر در زمان پایین‌ترین قیمت ثبت شده است.

کی یانگ جو، مدیرعامل کریپتوکوانت تاکید کرد که دو نوع کاپیتولاسیون ماینر بیت‌کوین وجود دارد؛ ابتدا معدنچیان کهنه‌کار هستند که با سود بیت‌کوین می‌فروشند، در حالی که دومین گروه، ماینرهای جدید هستند که با ضرر می‌فروشند.

با این حال، جهش اخیر در فروش بیت‌کوین به‌طور عمده بر قیمت بیت‌کوین برای تجارت در سطح پایدار تاثیر گذاشته است. مورنو در گزارشی اشاره کرد که درآمد ماینرها در طول زمان کاهش یافته است اما دشواری استخراج، رشد ثبت کرده و هزینه استخراج کننده را بالا برده است. زمانی که قیمت بیت‌کوین ۳۹ درصد کاهش یافت، دشواری استخراج ۵۱ درصد در سال ثبت شد.

مورنو افزود: با کاهش درآمد، ماینرها به فروشنده تبدیل شده‌اند و در ماه ژوئن، جریان بیت‌کوین ماینرها به صرافی‌ها، حدود ۲۳ هزار بیت‌کوین شد که بالاترین سطح ماهانه از ماه مه ۲۰۲۱ محسوب می‌شود و این امر معدنچیان را به منطقه با دستمزد بسیار کم سوق داده است.
بیت فارمز، شرکت استخراج بیت‌کوین، گزارش ماهانه خود را در اول جولای منتشر کرد. این شرکت اعلام کرد که ۴۲۰ بیت‌کوین جدید در ژوئن ۲۰۲۲ استخراج شد و جهشی ۵۸ درصدی نسبت به ژوئن ۲۰۲۱ بود. در همین حال، این شرکت در طول ماه حدود ۳۳۵۳ بیت‌کوین را به قیمت ۶۹ میلیون دلار فروخت و بخشی از پول توسط آنها برای پرداخت تسهیلات استفاده شد.


قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان در اوایل این ماه به سطح قیمت ۱۷ هزار و ۸۰۰  دلار و در ۳۰ روز گذشته ۳۵ درصد کاهش یافته است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۸۷۰.۴۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۱۰ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۲۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۳ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹.۳۹ میلیارد دلار است که ۳۸.۲۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۱۰ میلیارد دلار است که ۱۰.۴۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۶.۳۱ میلیارد دلار است که ۹۲.۱۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۸:۳۰ صبح به وقت شرقی) 
 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۱۹ هزار و ۲۶۸.۸۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۷ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۰۶ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: هزار و ۰۶۲.۳۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۲۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۳.۸۶ درصد کاهش
 ۳- بایننس کوین
قیمت: ۲۱۸.۹۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۰۹ درصد کاهش
۴- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹ دلار 
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۵ درصد کاهش
۵- سولانا
قیمت: ۳۲.۰۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۰.۲۳ درصد کاهش
۶- کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۵۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۳۷ درصد کاهش
۷- ریپل
قیمت: ۰.۳۱۵۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۳.۸۲ درصد کاهش
۸- پولکا دوت
قیمت: ۶.۷۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۶.۰۰ درصد کاهش
۹ - یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد افزایش
۱۰- دوج کوین
قیمت: ۰.۰۶۶۳۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۳۳ درصد کاهش
https://akhbarbank.com/vdcezw8v.jh8pvi9bbj.html
تازه ترین اخبار