۰
۲
ادغام بانک ها و موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه به کجا انجامید؟
ادغام بانکهای نظامی در بانک سپه به کجا انجامید؟
به گزارش خبرنگار اخباربانک، ادغام بانک ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه بیش از دو سال است که اجرایی شده است.

در این بین بسیاری از عملیات بانکی در شعب بانکهای ادغامی انجام می شود اما هنوز برخی از خدمات نیز نظیر درخواست دسته چک عملیات ساتنا پایا درخواست چک بین بانکی و... فقط با مراجعه به شعبه همان بانک انجام می شود.

ساماندهی پرسنل بانکها و موسسه ادغام شده در بانک سپه نیز توسط بانک سپه در حال انجام است.

هرچند روند ساماندهی پرسنل فوق با توجه به وجود بیش از ۲۰ هزار نیرو زمان بر است.

مسئولین بانک سپه سال گذشته با پذیرش ادغام بانکها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح بزرگترین ادغام بانکها و موسسات اعتباری را در نظام بانکی کشور انجام دادند.
https://akhbarbank.com/vdcco1q4.2bqis8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
حسین
Iran, Islamic Republic of
چی میگی زمانبر الان بزرگترین بانک کشور حدود 2سال کم چه ساماندهی همش دروغ میگن الان مجبور شدن که دارن انجام میدن بانک زیر خاکی تازه با نیرو های جون داره جون میگیره .........تمام اشکالات از مدیران بالای 30سال سپه توان مدیریتی بسیار کند و ضعیفی دان این مدیریت نیست ...مدیریت دروغ گفتن و تاخیر انداختن و
رضا
Iran, Islamic Republic of
مشکلات بانکهای ادغامی کم نبود آقای رییسی میخواد یک انصاری رو با رزومه ضعیف مدیر بزرگترین بانک کشور کن این درست نیست ما از مدیران مکانیکال نظامی در بانکها خسته شدیم با چه زبانی باید گفت این مدیران در حد معاونت نیستن حتی چرا این کارو با یک بانک بزرگ میکنین این همه مدیران باسواد و قوی و پویا در کشور هست این چه انتخابی
تازه ترین اخبار