۰
بانک تجارت به عنوان بانک پرداخت کننده تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه توسعه اشتغال برکت تعیین شد.
به گزارش اخباربانک، رضا دولت آبادی در حاشیه افتتاح نخستین صندوق قرض‌الحسنه توسعه اشتغال برکت در جمع خبرنگاران گفت: یک اقدام مشترک میان بانک، صندوق و ستاد ایجاد شد که بانک تجارت به عنوان بانک عامل به افراد واجد شرایط، تسهیلات پرداخت کند.

مدیرعامل بانک تجارت افزود: خوشبختانه می‌توانیم حضور مراجعه کنندگان را کاهش دهیم و از طریق نرم افزار مربوطه به صورت الکترونیک، تمام خدمات پرداخت تسهیلات از افتتاح حساب، انعقاد قرارداد و صدور کارت و حتی تحویل کار و پرداخت اقساط را بدون حضور مراجعان به شعبه انجام دهیم که همه از طریق موبایل بانک انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فقط ممکن است مراجعان برای ضمانت، مراجعه‌ای داشته باشند گفت: با حداقل ضمانت و به ساده‌ترین نحو ممکن این کار در حال انجام است.

دولت آبادی افزود: متقاضیان از طریق صندوق قرض الحسنه توسعه اشتغال برکت به بانک معرفی می‌شوند و بانک اقدام به پرداخت تسهیلات می‌کند و حتی استعلاماتی همچون چک برگشتی و سامانه‌های بانک مرکزی، از طریق این نرم افزار و غیرحضوری انجام می‌شود.

مدیرعامل بانک تجارت با بیان اینکه بانک‌ها در کنار وظایف خود، یکسری مسئولیت‌های اجتماعی نیز دارند گفت: ما با افتخار در کنار این طرح قرار گرفتیم و امیدوارم بتوانیم وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهیم.

دولت آبادی با اشاره به نرم افزاری که برای صندوق قرض الحسنه توسعه اشتغال برکت ایجاد شده است افزود: این نرم افزار سرعت را افزایش داده و در شرایط کرونایی از حضور فیزیکی افراد جلوگیری می‌کند و از سوی دیگر هزینه‌ها از جمله هزینه رفت و آمد و فرم‌های بانکی را به شدت کاهش می‌دهد و به اقشار آسیب پذیر کمک می‌کند که تسهیلات خود را سریعتر دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در بانکداری سنتی، اخذ تسهیلات با رفت و آمد زیاد و زمان‌بر است گفت: این تفاهم‌نامه سه ساله است که در کنار تسهیلات، ضمانت نامه و ال سی هم ارائه می‌شود.

دولت آبادی افزود: سامانه‌های خاصی را نیز در اختیار صندوق قرض الحسنه توسعه اشتغال برکت قرار خواهیم داد که با وصل شدن به این سامانه‌ها و نرم افزار مربوطه، کار به سرعت پیش برود.
https://akhbarbank.com/vdcirrav.t1azq2bcct.html
تازه ترین اخبار