۰
۱
بانک خاورمیانه برای نخستین بار در کشور استفاده از حساب امین را برای تامین مالی پروژه­های ساختمانی از طریق پیش­فروش واحدها، به مالکان و سازندگان ارائه می ­نماید.

به گزارش «اخبار بانک»،پروژه مجتمع مسکونی-تجاری کوهسار در منطقه کن تهران متعلق به شرکت سرمایه­گذاری توسعه صنعتی ایران (سهامی عام) نخستین پروژه ای است که از این روش تامین مالی می گردد. پیش­خریداران این پروژه در زمان انعقاد قرارداد پیش ­خرید، تضمین بانک خاورمیانه را در قالب یک تعهدنامه دریافت می کنند. بر این اساس بانک تعهد می­کند که به عنوان امین پیش­ خریداران، اولا بر مصرف وجوه پرداختی پیش ­خریداران در محل پروژه نظارت داشته باشد و ثانیا چنانچه پروژه حداکثر پس از انقضاء سه ماه از تاریخ مقرر در قراردادهای پیش فروش آماده تحویل به پیش خریداران نگردد؛ بانک وجوه پرداختی پیش خریداران را با سود سالانه ۲۰ درصد روز شمار بر اساس مبالغ پرداختی به ایشان مسترد نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص پروژه کوهسار و شرایط پیش­ فروش به وب سایت شرکت آستانه عرش مان (گروه شرکت سرمایه­ گذاری توسعه صنعتی ایران) به نشانی www.maanprops.com مراجعه فرمایید.

همچنین برای تماس با دفتر فروش پروژه و دفتر مرکزی شرکت می­توانید با شماره­ های ۸- ۴۴۳۵۵۰۷۷ ، ۴۲۸۷۷۸۷۸ و ۴۲۸۷۷۳۱۵ تماس بگیرید.

پیش­ خریداران می­توانند پس از پیش­ خرید واحد و دریافت تعهدنامه بانک، جهت حصول اطمینان از اصالت تعهدنامه دریافتی به اداره عملیات اعتباری بانک خاورمیانه به نشانی خیابان شهید احمد قصیر (بخارست) – نبش خیابان پنجم- ساختمان مرکزی بانک خاورمیانه-طبقه اول مراجعه فرمایند و یا با شماره ­های ۴۲۱۷۸۱۰۳ و ۴۲۱۷۸۱۰۵ تماس بگیرند.
https://akhbarbank.com/vdcgxu9w.ak9xw4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
قاسمی
ضمانت بانک با سود 20 درصد یعنی غیر قابل اعتماد
تازه ترین اخبار