۰
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱
گزارش/

پرداخت وام ازدواج سر بانك ملي را شلوغ مي كند

اخبار بانك: بانک ملی اعلام کرد که تا شهریور ماه به بیش از ۳۰۰ هزار نفر وام ازدواج پرداخت می کند، به نظر می رسد این تصمیم حسابي سر بانك ملي را شلوغ كند.
پرداخت وام ازدواج سر بانك ملي را شلوغ مي كند
به گزارش پايگاه خبري «اخبار بانك»، مدیر عامل بانک ملی چند روز پيش اعلام کرد با هماهنگی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارای بیش از هزار میلیارد تومان برای پرداخت وام ازدواج در این بانک تخصیص یافته است.

این میزان بودجه برای پرداخت وام ازدواج و حل کردن حدود ۳۰۰ هزار نفر کفایت می کند و این بدان معنی است که حدود یک چهارم از کسانی که در صف وام ازدواج قرار گرفته اند باید به بانک ملی مراجعه کنند.

اما انتخاب بانک ملی برای پرداخت هزار میلیارد تومان وام ازدواج به بیش از ۳۰۰ هزار نفر از چند جنبه قابل بررسی باشد.

اول اینکه بانک ملی بیشترین منابع بانکی را در اختیار دارد و شعب بسیاري در كشور داراست.با وجود اينكه اکثر حساب های دولتی و پرداخت حقوق در این بانک انجام می شود و به طبع آن مشتریان بسیاری برای انجام امور بانکی خود به این بانک مراجعه مي كنند،با افزايش شيفت و كارمندان در هر شعبه بصورت موقت شعب و کارمندان نیز می توانند جوابگوی خیل عظیم مراجعین براي وام ازدواج باشند.

این امر سبب می شود که مشتریان در این بانک معطل نشده و ساعات بسیاری را در بانک منتظر نشوند و خدمت مورد نظر را دریافت کنند.

با توجه به اينكه تشکیل پرونده وام نیز به گونه ای است که با توجه به مدارکی که باید وام گیرنده و ضامنین داشته باش معمولا زمان بر بوده و مسئول تسهیلات در بهترین حالت می تواند روزانه کمتر از ۵ پرونده تشکیل و پس از تکمیل آن و اخذ ضامنین و وثایق به حساب واریز کند،استفاده و بسيج نيروها در اين بانك براي اتمام هر چه سريع تر پرداخت وام ازدواج گزينه مورد نظر اين روزهاي بانك ملي باشد.

بانك ملي با شعب پرتعداد و كاركنان حرفه اي اين بار مي خواهد كار بزرگ پرداخت 300 هزار وام ازدواج را انجام دهد كه شايد در شبكه بانكي براي يك بانك بي سابقه باشد.
https://akhbarbank.com/vdcdnx0x.yt0k96a22y.html
تازه ترین اخبار