۰
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰

مدرسه سپ در کرمانشاه، امسال افتتاح می‌شود

مدرسه ۲ کلاسه پرداخت الکترونیک سامان در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، تا پایان سال جاری آماده استفاده دانش‌آموزان خواهد بود.
مدرسه سپ در کرمانشاه، امسال افتتاح می‌شود
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، این شرکت در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، سال گذشته و پس از زلزله استان کرمانشاه، هزینه مربوط به چاپ سررسید و هدایای پایان سال را صرف ساخت مدرسه در یک زمین ۵۰۰ متری واقع در روستای «بیامه علیا» از توابع شهرستان «دالاهو» در شهر «گهواره» دهستان «قلخانی» استان کرمانشاه، اختصاص داد.

این گزارش می‌افزاید مراحل اجرای فونداسیون، طراحی، ساخت و نصب اسکلت فلزی پیچ و مهره­ای و دریافت تأییدیه­‌های نظارت سازمان نوسازی مدارس استان کرمانشاه انجام شده و این مدرسه با طی کردن مراحل ساختمانی، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است، پیش از این نیز سپ مبلغ ۲ میلیارد ریال را صرف تامین چادر، پتو، اقلام خوراکی، لوازم التحریر و کانکس در روزهای ابتدایی پس از زلزله کرده بود. همچنین با استفاده از سامانه #۷۲۴* این شرکت، بیش از ۴۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی مردم خیر کشورمان جمع‌آوری و به حساب جمعیت هلال احمر واریز شد.
 
https://akhbarbank.com/vdciz5aq.t1a552bcct.html
تازه ترین اخبار