۰
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰

رشد ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین

بانک پاسارگاد در فروردین درآمد تسهیلات 9،223 میلیارد تومانی و هزینه سپرده 8،065 میلیارد تومانی را گزارش کرد و تراز عملیات بانکداری در این ماه به 1،157 میلیارد تومان رسید.
رشد ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین
به گزارش خبرنگار اخباربانک، بانک پاسارگاد در فروردین درآمد تسهیلات 9،223 میلیارد تومانی و هزینه سپرده 8،065 میلیارد تومانی را گزارش کرد و تراز عملیات بانکداری در این ماه به 1،157 میلیارد تومان رسید. ارقام فوق نسبت به فروردین سال گذشته همگی با حدود 64 درصد رشد همراه بوده‌اند.

" وپاسار " در این ماه با تغییر مهمی در بخش تسهیلات و سپرده‌ها مواجه نبوده و تنها نکته‌ای که در گزارشات اخیر بانک‌ها مشاهده می‌شود، افزایش وزن سپرده‌های هزینه‌زا است که عمده دلیل آن نیز رشد بالای نرخ بهره است. این موضوع ریسک مهمی برای بانک تلقی می‌شود و درصورت عدم مدیریت بهینه، می‌تواند سبب کاهش اسپرد عملیاتی بانک شود.

نرخ میانگین تسهیلات اعطایی بانک در این ماه به 22.4 درصد رسیده که حدود 3 واحد درصد در مقایسه با فروردین 1402 رشد داشته است. درمقابل نرخ میانگین سپرده‌ها نیز با 2 واحد درصد رشد به 15.3 درصد رسیده است و  بانک پاسارگاد در فروردین به اسپرد عملیاتی 7 درصد دست یافته است.
https://akhbarbank.com/vdcexp8o.jh8exi9bbj.html
تازه ترین اخبار