۰
بانک صادرات ایران در راستای گسترش خدمات متنوع بانکی به فعالان بورس اوراق بهادار کشور، با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در بازار سرمایه را مهیا کرده است.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور بهبود ساز و کارهای منحصربه‌فرد و باتوجه به گستردگی شعب در سراسر کشور، طی سال ٩٦ و نیمه اول سال ٩٧ تعداد ٥٤ فقره تفاهم‌نامه در قالب توسعه تعاملات، پرداخت سود سهام، جمع‌آوری وجوه، پرداخت قبوض و ... با شرکت‌های بورسی منعقد کرده است.

بنا براین گزارش، این بانک آمادگی دارد برای دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه در زمینه‌های مختلف و توسعه همکاری‌های مشترک، ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، اعطای تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی و ارزی، ارائه خدمات الکترونیکی توسط شعب و ... در چارچوب قوانین و مقررات اقدام کند.

عملیاتی شدن داد و ستد سهام در شعب منتخب بانک صادرات ایران نیز، همسو با راه‌اندازی سوپرمارکت مالی در این بانک بوده به نحوی که در ٤٠ روز  اول این طرح، نزدیک به ٢ هزار کد معاملات بورسی و کد کاربری معاملات آنلاین برای مشتریان بانک از سازمان بورس اوراق بهادار تهران دریافت شده و ضمن ارائه انواع مشاوره‌های مالی، سفارش خرید و فروش سهام نیز برای مشتریان انجام می‌شود.

بنابراین گزارش، متقاضیان بهره‌مندی از خدمات متنوع بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به شعب در سراسر کشور، از مشاوره‌های کارشناسان این بانک برخوردار شوند.
https://akhbarbank.com/vdci5yaq.t1ap32bcct.html
تازه ترین اخبار