۰
بانک قرض الحسنه رسالت در جشنواره و نمایشگاه امسال محصولات کاربردی مد و لباس ایرانی و اسلامی و نوشت افزار و تجهیزات آموزشی در مصلی تهران آماده ارائه کلیه خدمات بانکی به شهروندان است .
به گزارش «اخبار بانك» به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت ؛ در این نمایشگاه که از ۱۹ تا ۲۸ شهریورماه جاری در شبستان مصلی امام خمینی(ره) برپا می شود ۷۰۰ شرکت داخلی در حوزه های مد و لباس و فرهنگی در بخش حجاب و عفاف،پوشاک مردان، پوشاک بانوان،مدارس،لوازم التحریرکیف وکفش و تجهیزات کمک آموزشی حضور دارند .

درنمایشگاه امسال برابر سنت هر سال ورود هر نوع تصاویر و برند خارجی که برگرفته از انیمیشن‌های غربی باشند، کاملاً ممنوع است و همه محصولات کاملاً با تصاویر اسلامی‌_ ایرانی ارائه می‌شود. همچنین بخش های جنبی شامل نشست های آموزشی و تخصصی، کارگاه های دوخت پارچه ؛جشن عاطفه ها ،مسابقه و نمایش لباس بوده که ساعت بازدید از این جشنواره و نمایشگاه از ۱۰ صبح تا ۲۱ شب است.

بانک قرض الحسنه رسالت با هدف حمایت از کارآفرینی های خرد به عنوان بانک عامل با ارائه پایانه های فروش به غرفه داران و همچنین نصب چندین دستگاه خود پرداز و ایجاد غرفه های نمایشگاهی به غرفه داران بازدیدکنندگان نمایشگاهی خدمات ویژه بانکی ارائه می کند.
https://akhbarbank.com/vdciywar.t1aq32bcct.html
تازه ترین اخبار