۰
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۶
مدير عامل بانك سرمايه:

خواسته سپرده گذاران تعاوني " فرهنگيان مرند‌ " محقق می شود

با انحلال تعاونی فرهنگیان مرند و واگذاری آن به بانک سرمایه، خواسته های سپرده گذاران و سهامداران براساس قوانین موجود در بانک سرمایه محقق می شود.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از فارس، علی بخشایش در حاشیه سفر به مرند در خصوص برنامه های این بانک، نحوه ارائه تسهیلات و بازپرداخت سپرده گذاران گفت: با انحلال تعاونی فرهنگیان مرند و واگذاری آن به بانک سرمایه، خواسته های سپرده گذاران و سهامداران براساس قوانین موجود در بانک سرمایه محقق می شود. 

مدیرعامل بانک سرمایه افزود: متاسفانه به علت محاسبات غلط و عدم کنترل درست که باید بررسی شود، سودی که این تعاونی از مشتریان می گرفت خیلی کمتر از آن سودی بود که در قالب تسهیلات پرداخت شد و این امر باعث شد آن موسسه دوام نیابد. 

وی تصریح کرد: در هر صورت این مشکل منجر شد مشکل در مجمع عمومی مطرح شده و رای مثبت سهامداران به انحلال موسسه و انتخاب هیئت تسویه جدید،مشکل رفع شود. بخشایش تصریح کرد: تمام اختیارات در دست این هیئت است و اعضا هم تمام اختیارات را به آنان واگذار کردند و ما هم در کنار آنان کمک خواهیم کرد.

وی گفت: آقای باباپور را به عنوان نماینده تام الاختیار بانک سرمایه معرفی کردم و از امروز با استقرار ایشان تمام حساب ها بررسی و شفاف سازی شده و حقی ضایع نخواهد شد. بخشایش افزود: از سهامداران و سپرده گذاران درخواست می کنم در فکر بازپرداخت تسهیلاتی باشند که اخذ کرده اند . 

وی تصریح کرد: در این مورد قضیه دو طرفه باید حل شود تا بتوانیم تسهیلاتی که ارائه شده دریافت کنیم و بتوانیم سایر خدمات را در اسرع وقت انجام دهیم .

مدیرعامل بانک سرمایه در جواب پرسش فارس که پرسید بانک سرمایه چه برنامه ای برای سپرده گذارانی که نقدینگی در این موسسه داشته اما تسهیلات نگرفتند چیست، تاکید کرد: شرکت منحل شده و بانک سرمایه هم آماده است تا هیئت تسویه هر کس را در اولویت قرار داده و معرفی کند، با شرایط قانونی تسهیلات در اختیار قرار دهد. 

وی افزود: بیشتر سهامداران از فرهنگیان هستند از این رو قول می دهم به عنوان امین آنان تمام خواسته های سپرده گذاران و سهامداران را براساس قوانین موجود در بانک سرمایه محقق کنم.
https://akhbarbank.com/vdcdnx0x.yt0fz6a22y.html
تازه ترین اخبار