۰
۱۵
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۹
اختصاصي/

تعاونی اعتبار فرهنگیان مرند به بانک سرمایه واگذار شد

با رای مثبت سهامداران به واگذاری تعاونی اعتباری فرهنگیان به بانک سرمایه، این تعاونی منحل شد.
تعاونی اعتبار فرهنگیان مرند به بانک سرمایه واگذار شد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانك ، براساس دعوت قبلی از سوی هیئت مدیره قبلی برای شرکت سهامداران در جلسه فوق‌العاده مجمع سهامداران تعاونی اعتباری فرهنگیان شهرستان مرند، این گردهمایی با حضور بیش از یک‌هزار و ۵۷۴ نفر برگزار شد. 

کل‌رای ‌دهندگان در این مجمع یک‌هزار و ۴۱۷ نفر بودند که از این تعداد بیش از یک‌هزار و ۳۹۸ رای مثبت، ۱۹ رای مخالف و ۶ رای سفید برای واگذاری این تعاونی داده شد تا پرونده واگذاری تعاونی اعتباری فرهنگیان بسته شود و مراحل اداری و قانونی واگذاری این تعاونی به بانک سرمایه با انتخاب هیئت تسویه به زودی طی شده همچنین مشکل احقاق حق سهامداران و سپرده‌گذاران حل خواهد شد.

آغاز مراحل اجرائی تاسیس بانک سرمایه در شهرستان میانه 

گفتني است مراحل مقدماتی تاسیس بانک سرمایه به پایان رسیده و بزودی کارهای اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

همزمان با حصول توافق نهایی مسئولین محلی و نمایندگان بانک سرمایه در خصوص ادغام موسسه اعتباری فرهنگیان مرند در این بانک، بنری با عنوان "بزودی در این مکان، بانک سرمایه افتتاح خواهد شد" بر سر درب ورودی تعاونی اعتبار فرهنگیان شهرستان مرند نصب شد. 


 نماینده تام الاختیار بانک سرمایه نيز در مرند کار رسیدگی به امور را آغاز نموده و روند واگذاری بصورت عملی انجام خواهد شد. ظاهرا قرار بر این است در یک ماه اول فقط دریافت اقساط پرداخت شده انجام گیرد و پس از یک ماه با افزایش نقدینگی سپرده گذاران می توانند در صورت تمایل نسبت به دریافت سپرده های خویش اقدام کنند.

https://akhbarbank.com/vdcjtve8.uqevtzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
يكي از سپرده گذاران
با سلام ودعاي خير حضور مدير عامل بانك سرمايه خواهش مي كنم هرچه زودتر كارهاي اداري اين تعاوني راانجام دهيد تا بيشتر ازاين شرمنده اهل واعيال خويش نگرديم اجرتان با خداوند متعال .
چشم
نا آشنا
خدا کنه اینم سرکاری نباشه
سپرده گذار
با سلام.لطفا بطور دقیق مشخص کنید ما چه زمانی می توانیم با مراجعه به بانک اصل پول خود را بگیریم و تکلیف وامها چه خواهد شد. متشکرم
ازسپرده گذاران
Iran, Islamic Republic of
ضمن خسته نباشید لطف" بجنبید به اندازه کافی تاخیر در کار بوده است .
قاضی
Iran, Islamic Republic of
با این موضوع هم دوباره چند ماهی سر مردم رو گرم می کنند تا آبها از آسیاب بیفته. همش سر کاریه
رضایی
Iran, Islamic Republic of
سلام
من همیشه قسطها رو از تهران بصورت اینترنتی واریز میکردم و تلفنی چک میکردم تا مشکلی پیش نیاد ولی الان هم سایت قطع است هم تلفنها رو کسی جواب نمیده پس باید چکار کنم؟
لطفا راهنمایی کنید.
طيبه نيكبخت
Iran, Islamic Republic of
سلام
بنده از تبريز قسطها رو تا به امروز اينترنتي پرداخت مي كنم نمي دونم به حساب شركت الان بازه يا نه لطفا راهنماييم كنيد يا اقلا يه شماره تماس بديد كه تكليفمونو بدونيم
یکی از سپرده گذاران
سلام وام من قرار بوده تا آبان داده بشه ولی ندادند. اصلا درست نشده بدتر هم شده . چه کسی پاسخگوی این قضیه است . پولم را هم پس نمی دهند.
چرا بانک سرمایه پاسخگو نیست آگر نمی تواند پاسخ دهد پس چرا بانک فرهنگیان را تحویل گرفته
ن
ما پولمون در فرهنگيانه وبايد براي اقساط جريمه تاخير بپردازيم عدالته ديگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عباس محمدپور
چرا سود سپرده نمی دهیدولی جریمه دیرکرد میگیرید
فرهنگیان زده
قرار بود تا 12اردیبهشت پول مردم را بدهند یا لااقل درصدی از آن را .
یکی از سپرده گذاران
ما در این مملکت اسلامی دردمان را به که بگویم پولی که دودستی تقدیم این موسسه کرده ایم را نمی توانیم پس بگیریم.
ضرر کرده بیچاره
تورو خدا پولمو پس بدید من خیلی ضرر کردم تمام پول سپرده رو از وام های با درصد بالا از بانکهای مختلف گرفتم که بتونم بزارم تو حساب تعاونی وام بگیرم . من نمی دونم چرا اینقدر لفتش میدید اگه خبریه به ماهم بگید . اگه پولمونو نمی دید از مرجع قانونی دیگه وارد بشیم .
نوری
Iran, Islamic Republic of
سلام.اقساط رو تا حالا اینترنتی پرداخت میکردم اما حالا زدین همه چیزو ترکوندین جریمه هاشو ما باید بدیم؟زودتر تکلیف ما رو روشن کنین.قسط ها رو چه جوری پرداخت کنیم؟
تازه ترین اخبار