اختصاصي/

تعاونی اعتبار فرهنگیان مرند به بانک سرمایه واگذار شد

13 بهمن 1392 ساعت 9:59

با رای مثبت سهامداران به واگذاری تعاونی اعتباری فرهنگیان به بانک سرمایه، این تعاونی منحل شد.


به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانك ، براساس دعوت قبلی از سوی هیئت مدیره قبلی برای شرکت سهامداران در جلسه فوق‌العاده مجمع سهامداران تعاونی اعتباری فرهنگیان شهرستان مرند، این گردهمایی با حضور بیش از یک‌هزار و ۵۷۴ نفر برگزار شد. 

کل‌رای ‌دهندگان در این مجمع یک‌هزار و ۴۱۷ نفر بودند که از این تعداد بیش از یک‌هزار و ۳۹۸ رای مثبت، ۱۹ رای مخالف و ۶ رای سفید برای واگذاری این تعاونی داده شد تا پرونده واگذاری تعاونی اعتباری فرهنگیان بسته شود و مراحل اداری و قانونی واگذاری این تعاونی به بانک سرمایه با انتخاب هیئت تسویه به زودی طی شده همچنین مشکل احقاق حق سهامداران و سپرده‌گذاران حل خواهد شد.

آغاز مراحل اجرائی تاسیس بانک سرمایه در شهرستان میانه 

گفتني است مراحل مقدماتی تاسیس بانک سرمایه به پایان رسیده و بزودی کارهای اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

همزمان با حصول توافق نهایی مسئولین محلی و نمایندگان بانک سرمایه در خصوص ادغام موسسه اعتباری فرهنگیان مرند در این بانک، بنری با عنوان "بزودی در این مکان، بانک سرمایه افتتاح خواهد شد" بر سر درب ورودی تعاونی اعتبار فرهنگیان شهرستان مرند نصب شد. 


 نماینده تام الاختیار بانک سرمایه نيز در مرند کار رسیدگی به امور را آغاز نموده و روند واگذاری بصورت عملی انجام خواهد شد. ظاهرا قرار بر این است در یک ماه اول فقط دریافت اقساط پرداخت شده انجام گیرد و پس از یک ماه با افزایش نقدینگی سپرده گذاران می توانند در صورت تمایل نسبت به دریافت سپرده های خویش اقدام کنند.


کد مطلب: 21133

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/21133/تعاونی-اعتبار-فرهنگیان-مرند-بانک-سرمایه-واگذار

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com