۰
۱۷
جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۳
اختصاصی/

وام در قبال سپرده مهر اقتصاد با دو درصد سود

تسهیلات در قبال سپرده بلند مدت که توسط اکثر موسسات مالی و اعتباری اعطا می شود توسط بانک مهر اقتصاد با دو درصد سود پرداخت می شود.
وام در قبال سپرده مهر اقتصاد با دو درصد سود
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک،مشاهدات میدانی از سطح شعب بانک مهر اقتصاد حکایت از پرداخت تسهیلات در قبال سپرده بلندمدت در این بانک با نرخ تنها دو درصد بیش از نرخ سپرده دارد.

در حالی که تسهیلات در قبال سپرده بلندمدت توسط اکثر موسسات مالی و اعتباری با نرخ های بیش از ۵ و ۶ درصد بیش از نرخ سپرده پرداخت می شود این نرخ در بانک مهر اقتصاد دو درصد است.

موسسات مالی و اعتباری و بانک ها برای پرداخت تسهیلات روش های مختلفی را در نظر گرفته اند که در موسسات مالی و اعتباری روش های متنوع تری پرداخت می شود.

هر چند موسسات مالی و اعتباری اولویت پرداخت تسهیلات را در قالب عقد مشارکت مدنی قرار داده اند پرداخت وام در قبال سپرده بلند مدت نیز جزو پرطرفدارترین تسهیلاتی است که مردم از آن استقبال می کنند.

در این روش شخص با سپرده گذاری بلند مدت در بانک یا موسسه با نرخ مثلا ۲۳ درصد تسهیلاتی از محل همین سپرده دریافت و با نرخی بیش از ۵ یا ۶ درصد نسبت به نرخ سپرده گذاری شده که در این مثال ۲۸ یا ۲۹ درصد می شود دریافت و اصل سپرده به عنوان ضمانت نزد بانک باقی می ماند.این نرخ ۵ یا ۶ درصد در بانک مهر اقتصاد تنها دو درصد است.
https://akhbarbank.com/vdcfxmdy.w6d1magiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
علي
Iran, Islamic Republic of
بله ظاهرا اينطور است ولي در حساب و كتاب بيشتر ميشود لطفا يكم رياضي بخونيد خودتون حساب كنيد وام 4 درصديش 7 درصد واقعيه
فاطمه
دقیقا با نظر شماموافقم
رضا
بله من هم به شعب این بانک در مشهد مراجعه کردم و تازه 100 درصد مبلغ سپرده رو هم تسهیلات می دهند. در جایی که موسسات و بانکهای دیگر حداکثر 80 درصد را تسهیلات می دهند.
برای محاسبه سود حتما حدود 1/5 درصد به نرخ اعلام شده توسط بانک اضافه کنید تا مبلغ درست اقساط را نشون بده
الماسی
الکی گول این تسهیلات بانک های کلاهبردار مثل مهر و نخورید چون که اسمش دو درصده ولی با ی حساب کتاب ساده می فعمی تا ده درصد تجاوز میکنه؟
امین عمو
پول خودتون رو به خودتون می دن تازه سود و دیر کرد هم می گیرن
واقعا عالیه
شنونده دروغ
خدایا شکرت دروغ تا که عجب صبر ی خدا دارد
امین عمو
پول خودتون رو به خودتون می دن تازه سود و دیر کرد هم می گیرن
واقعا عالیه
سلام شما که میگین سود پایین بانکداری اسلامی چرا دروغ میگین فکر شما فقط خالی کردن جیب مردم ضعیفه و وامهای با درصد پایین برای یه سری اقا زاده هاست
قانعی
چراوقتی قسط رازودپرداخت میکنیم سودنمیدن ولی در دیر پرداخت جریمه میگیرند
روح اله
وقتی به سپرده ما سود میدن مثلا ۲۲درصد واقعا سود همون میشه وقتی وام میدن ۲۲درصد میبینی با یه حساب کتلب ساده میشه ۲۷درصد
امیز
سلام باید به شما افرین گفت
روح اله
وقتی به سپرده ما سود میدن مثلا ۲۲درصد واقعا سود همون میشه وقتی وام میدن ۲۲درصد میبینی با یه حساب کتلب ساده میشه ۲۷درصد
علی
مسخره ترین بانک تا الان
انیسا
Germany
واقعا
بدهکار زمین و زمان
من 40 میلیون پول گذاشتم بعد چهار ماه 15 میلیون وام گرفتم بعد باز پرداخت تو 29 ماه 15میلیون و نهصد هزار ریال من دیگه چیزی نمیگم بنظر شما این زیر 30 درصد بود
هستی کیانی
Iran, Islamic Republic of
بانک اقتصاد بد ترینه
بدبختمون کردن خونمونو مفت میخاس بگیره ازمون وامو تصویه کردیم ولی بدونه این ک بدونیم سر دوماه باز بیست ملیون سود اومد روی وامی ک تصویه کردیم از جیب مردم میخورن
تازه ترین اخبار