۰
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹
با تکیه امین به کرسی ریاست انجام شد؛

احتمال تغييرات جديد در بيمه مركزي و بيمه ايران

این روزها که تب بازار انتصاب‌ها در نهادهای دولتی بالاست، محمدابراهیم امین نیز با تکیه خود بر کرسی ریاست کلی بیمه مرکزی، در دو روز گذشته انتصاباتی داشت که یکی از مهمترین آن برگشتن غدیر مهدوی به ریاست پژوهشکده بیمه بود.
احتمال تغييرات جديد در بيمه مركزي و بيمه ايران
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از ایسنا، رییس کل جدید بیمه مرکزی همچنین محمدمهدی محمودی را با خود از بیمه البرز آورده و به سمت مشاور رییس کل و مدیر کل حوزه ریاست بیمه مرکزی ایران منصوب کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که امین در نظر دارد تا احسان حیدری را که مدیریت بازرسی و انتظامات بیمه البرز را برعهده داشته، به عنوان مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه مرکزی انتخاب کند. همچنین مرتضی حسنی نیز که تا یکسال پیش معاون نظارت بیمه مرکزی بود و با آمدن دلخوش به کنار رفت، مدیر صندوق تامین خسارتهای بدنی خواهد شد.

البته دامنه انتصابات در بیمه مرکزی فراتر نیز خواهد رفت و چندین تغییر بزرگ نیز در راه است که از جمله آن می‌توان به احتمال تغییر مدیرعامل بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه‌ای و تنها شرکت بیمه دولتی اشاره کرد،‌ همچنین بیمه آسیا با داشتن سهامداران دولتی و بیمه البرز که اکنون مدیرعاملش رییس کل بیمه مرکزی شده است، از دیگر گزینه‌های این تغییرات هستند.
https://akhbarbank.com/vdccoiqs.2bqm08laa2.html
تازه ترین اخبار