۰
۳
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
با وجود تاکیدات بانک مرکزی

موسسات مالي در شرف تاسیس همچنان تبلیغ می کنند

با وجود تاکیدات مکرر بانک مرکزی مبنی بر ممنوعیت تبلیغات موسسات مالی واعتباری در شرف تاسیس این موسسات همچان تبلیغات می کنند.
موسسات مالي در شرف تاسیس همچنان تبلیغ می کنند
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک، بانک مرکزی اواخر سال گذشته در اطلاعیه ای ضمن معرفی بانک ها وموسسات مالی و اعتباری مجاز و در شرف تاسیس از آنها خواست تا ضمن رعایت قوانین به گونه ای رفتار کنند که خللی در ارائه مجوز نهایی برای فعالیت آنان وجود نداشته باشد. 

یکی از جدی ترین موضوعات مطرح شده در این بخشنامه که به کلیه بانک ها وموسسات مجاز ارسال شد عدم تبلیغات میدانی و تلویزیونی بود که تا زمان اخذ مجوز نهایی نباید به انجام آن اصرار ورزند. 

با وجود این تاکیدات و توصیه های مکرر نهاد ناظر بر بانک ها وموسسات مالی و اعتباری موسسات در شرف تاسیس راه خود را می روند و تبلیغات تلویزیونی هم دارند. 

در جدیدترین این موارد موسسه مالی و اعتباری عسکریه حامی مالی مجموعه مادرانه که همزمان با ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می شود شده است. از سوي ديگر اين موسسه در برخي از رسانه هاي مكتوب همچنان عنوان " موسسه مالي و اعتباري " را درج مي كند در حالي كه بايد در تابلوهاي خود و حتي تبليغات اش عنوان " اعتباري " داشته باشد.

همچنین این موسسه به همراه موسسه مالی و اعتباری کوثر و ثامن الحجج تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی هم پخش می کنند. موسسه ثامن الحجج نيز از موسساتي است كه نه تنها نام خود را تغيير نداده،بلكه تابلو هاي خود را نيز همچنان با عنوان موسسه مالي و اعتباري يدك مي كشد.

سکوت بانک مرکزی در این میان جالب توجه است و با توجه به اینکه این موسسات در شرف تاسیس می باشند به نظر می رسد در اخذ مجوز نهایی دچار مشکل شوند.
https://akhbarbank.com/vdcb5sb8.rhbs9piuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
محسن از ساوه
دو مؤسسه ثامن الحجج و کوثر هیچگاه با بانک مرکزی مشکلی پیدا نخواهند کرد.
امین
بانک مرکزی سیاست یک بام و دو هوایی را دنبال کرده@@ مشکل اینجاست که بانك مركزي با این موسسات اختلاف شخصی ندارد که منهدمشان کند اما مثلا با اعتماد بیچاره داشته و دیدید که چه بلایی به سرشان آورده.
گزارشی از وضعیت سهامداران،کارکنان اخراج شده و املاک اعتماد ایرانیان تهیه کنید با توجه به تایید تجدیدنظر استان خراسان بر رای بدوی که انحلال و ادغام را باطل اعلام کرده است.
صفا
Iran, Islamic Republic of
آقاي نويسنده ي باشعور!!
به جاي خراب كردن موسسه ثامن الحجج بهتره بري و تحقيق كني كه اين موسسه وابسته به كجاست و دليل اين اسمش از كجاست.
تازه ترین اخبار