۰
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۴

قیمت طلا به روند نزولی خود ادامه می دهد

کارشناس ارشد موسسه مالی بارکلیز پیش بینی کرد، علی رغم کاهش شدید قیمت طلا در ماه های اخیر روند نزولی قیمت این فلز گرانبها ادامه خواهد یافت.
قیمت طلا به روند نزولی خود ادامه می دهد
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، سی ان بی سی گزارش داد: "سوکی کوپر" کارشناس ارشد موسسه بارکلیز تاکید کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل های فنی پیش بینی ما این است که قیمت جهانی طلا به روند نزولی خود ادامه خواهد داد.

وی در ادامه اظهار داشت: قیمت طلا در کوتاه مدت باز هم کاهش خواهد یافت و باید منتظر ثبت قیمت های جدیدی در بازار جهانی طلا باشیم.

وی همچنین گفت: تقاضای سرمایه گذاری در بازار طلا به شدت کاهش یافته و صندوق های سرمایه گذاری بزرگ جهان نیز در شرایط کنونی تمایل چندانی برای سرمایه گذاری در بازار طلا ندارند.

موسسه بارکلیز پیش بینی کرد ، میانگین قیمت هر اونس طلا در سه ماه سوم امسال به کمتر از ۱۲۰۰ دلار خواهد رسید و این رقم تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی نیز به ۱۳۹۳ دلار می رسد.

به گزارش طلا وی تاکید کرد: تنها عاملی که می تواند در کوتاه مدت موجب افزایش قیمت طلا شود رشد چشمگیر تقاضای فیزیکی در بازارهای جین و هند و یا کاهش رشد اقتصادی آمریکا خواهد بود./م

هشدار: خبرهای پیش بینی صرفا براي اطلاع رساني منتشر شده و " اخبار بانك " هيچ اعتقادی به پیش بینی قیمتها ندارد و مطالب ذكر شده هيچ ‌گونه توصيه اي براي خريد و فروش نمي باشد. بازديد كنندگان محترم بر اساس برداشت و مسئوليت خود اقدام به خريد و فروش نمايند.
https://akhbarbank.com/vdcef78z.jh8nwi9bbj.html
تازه ترین اخبار