۰
وهب متقی نیا رئیس هیات مدیره و سرپرست بانک کشاورزی در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، را گرامی داشت.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم
«… وَمَن یَتَوَکَّل عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ … »
سوم خرداد، سالروز اهتزاز غرورآمیز پرچم مقدس لااله الا الله بر فراز بام های خونین شهر، فتح الفتوح ۸ سال جنگ تحمیلی و اثبات قدرت بی بدیل همبستگی ملت ایران در دفاع از خاک مقدس این میهن اسلامی است.
سالروز آزاد سازی خرمشهر، تلنگری است تا به یاد بیاوریم امنیت، استقلال و سربلندی امروز ما، دستاوردی گرانبهاست که از میان حماسه آتش و خون و با ایثار جان های عزیز و پاک فرزندان این مرزو بوم به دست آمده و امروز، پاسداری از این تمامیت، مسئولیتی خطیر و وظیفه ای حساس بر ذمه یکایک ماست.
این روز بزرگ و مبارک، فرصت مغتنمی است تا بار دیگر برای تلاش در جبهه خودکفایی و حمایت از رونق و شکوفایی اقتصادی کشور، هم پیمان شویم و با اتکا به درس های ارزشمندی که از مکتب ایثار و مقاومت خرمشهر آموخته ایم، با همدلی و هم افزایی در راه فتح قله های موفقیت و سربلندی هرچه بیشتر کشورمان گام برداریم.
ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای جنگ تحمیلی و شهدای راه خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید و همراهانشان و ادای احترام به خانواده معزز شهدا و ایثارگران، این روز فرخنده را به هم میهنان عزیز علی الخصوص همکاران ایثارگر و آزاده و خانواده های معظم شهدای بانک کشاورزی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از پروردگار بزرگ برای آنان تندرستی و عمر باعزت مسئلت دارم.
                                                                                                                                                                                                                                                      وهب متقی نیا
https://akhbarbank.com/vdcfy1d1.w6djmagiiw.html
تازه ترین اخبار