۰
بانک ایران زمین مجوز تأسيس يک "صندوق سرمايه گذاري املاک و مستغلات" و يک "صندوق سرمايه گذاري زمين و ساختمان" را از بانک مرکزی دریافت کرد.
اخذ مجوز تاسیس دو صندوق سرمایه گذاری توسط بانک ایران زمین
به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، بانک ایران زمین که با نماد وزمین و سرمایه چهار هزار میلیارد رسال در بازار سرمایه کشور فعال است، تاسیس این صندوق ها را با توجه به تصويب قانون جهش توليد مسکن و تکليف بانک ها نسبت به اعطاي تسهيلات و با درنظرگرفتن نامه هيأت وزيران مبني بر امکان تأسيس صندوق سرمايه گذاري در اراضي و املاک مازاد بانک ها و در اجراي مفاد بخشنامه شماره 02/185940 مورخ 1402/08/03، در دستور کار قرار داده است.
 
بر اساس اعلام بانک ایران زمین که در قالب اطلاعیه ای روی سامانه کدال سازمان بورس قرار گرفته است، این بانک در راستای اجراي تکاليف مقرر در قوانين و در راستاي مولدسازي اموال مازاد خود و همچنين بهبود شاخص هاي کيفي بانک، مجوز تأسيس يک "صندوق سرمايه گذاري املاک و مستغلات" و يک "صندوق سرمايه گذاري زمين و ساختمان" را طي نامه شماره 02/277558 تاریخ ۱۱ بهمن ماه امسال از  بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران دريافت کرده است. 
 
بر اساس این اطلاعیه، سایر مراتب مرتبط با تأسیس و فعالیت صندوق های مذکور، در اطلاعیه های بعدی و  بر اساس مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس، اطلاع رسانی خواهد شد.
بر این اساس، نسبت این رویداد به كل دارايي ها در سال مالي قبل و به كل درآمد فروش در سال مالي قبل مشخص نشده است.
https://akhbarbank.com/vdcb89b9.rhbfgpiuur.html
تازه ترین اخبار