۰
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۷

هدایتکار بازرس ویژه رئیس کل بیمه مرکزی شد

استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی طی حکمی، علی هدایتکار را به عنوان بازرس ویژه خود منصوب کرد.
به گزارش اخباربانک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی،علی استاد هاشمی در این حکم ضمن آرزوی موفقیت برای هدایتکار، حفاظت و صیانت از حقوق ذینفعان، رعایت بی‌طرفی و امانت‌داری، توسعه شفافیت در فرآیندهای جاری، تدوین برنامه بازرسی منظم و احصاء شاخصهای مناسب به منظور اطمینان از حسن جریان امور و اجرای قوانین، و کمک به ارتقای شاخصهای سلامت اداری را جز اصلی ترین انتظارات خود برشمرد.

رئیس کل بیمه مرکزی همچنین در این حکم بر تهیه و ارائه گزارش‌های متقن مطابق با مقررات و قوانین موضوعه، هماهنگی و همکاری با دستگاههای نظارتی خارج از سازمان و تلاش بیشتر جهت نیل به تعهدات و اهداف صنعت بیمه و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ایران تاکید نمود.

هدایتکار دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بیمه بوده و با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه فنی و تخصصی بیمه، ریاست ادارات رسیدگی به شکایات بیمه ای، بازرسی، نظارت بر بیمه های خودرو و نظارت بر بیمه های اموال بیمه مرکزی را بر عهده داشته است. عضویت در کانون عالی کارشناسان دادگستری، فعالیت در شبکه های مختلف سیما، اجرا و تولید برنامه های تلویزیونی از دیگر سوابق کاری علی هدیتکار به شمار می رود.
https://akhbarbank.com/vdcjyoeh.uqe8vzsffu.html
تازه ترین اخبار